| کد خبر: 167830 |

◄ بازسازی فنی‌ترین بلاک ناحیه لرستان آغاز شد

مدیرکل راه‌آهن لرستان از آغاز بازسازی خطوط ریلی ایستگاه قارون بیشه به‌منظور افزایش سرعت و ایمنی و همچنین کاهش زمان سیر و سوانح و آلودگی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن لرستان از آغاز بازسازی خطوط ریلی ایستگاه قارون بیشه به‌منظور افزایش سرعت و ایمنی و همچنین کاهش زمان سیر و سوانح و آلودگی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، رحمت رحمت‌نژاد گفت: بازسازی خطوط ریلی حدفاصل ایستگاه‌های قارون بیشه آخرین بلاک بازسازی نشده محور جنوب در ناحیه لرستان است از پنجم ماه جاری آغازشده است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان تشریح کرد: کیفیت مصالح به‌کاررفته در بازسازی خطوط ریلی استان از ریل‌های جدید ۱۸ متری(uic60) و تراورس‌های بتنی(B70)  و بالاست‌های مرغوب استفاده و جایگزین ریل‌های قدیمی (U33) و تراورس‌های فلزی و بالاست‌های فرسوده می‌شود.

رحمت‌نژاد گفت: این بلاک دارای ۱۹ دهانه تونل به طول ۹۰۱۹ متر، ۶ دهانه پل به طول ۵۶۷ متر و ۴۴ دهانه قوس با شعاع‌های مختلف است.

به گزارش ایسنا، او در ادامه گفت: این بلاک به طول ۱۷ کیلومتر به دلیل شرایط کوهستانی شرایط سخت هندسی پیچیده داشته و فنی‌ترین بلاک ناحیه لرستان است.

ناحیه لرستان سابق که مسیر اندیمشک تا دورود را در بر می‌گیرد، دارای پیچیدگی هندسی و در منطقه‌ای پرپیچ و خم  واقع شده است که به‌دلیل این ویژگی‌های خاص به دانشگاه راه‌آهن معروف است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.