| کد خبر: 167810 |

◄ ارائه خدمات متمایز با سیستم جدید فروش اینترنتی بلیت هواپیما

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت هواپیمایی قشم در خصوص راه‌اندازی سایت جدید فروش اینترنتی بلیت این شرکت گفت: سایت فروش اینترنتی مذکور با قالب-ساختار جدید و با سطح امنیت قابل‌توجه برای مشتریان شرکت هواپیمایی قشم طراحی‌ شده است.

تین نیوز

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت هواپیمایی قشم در خصوص راه‌اندازی سایت جدید فروش اینترنتی بلیت این شرکت گفت: سایت فروش اینترنتی مذکور با قالب-ساختار جدید و با سطح امنیت قابل‌توجه برای مشتریان شرکت هواپیمایی قشم طراحی‌ شده است.

ساشا چرنین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص افتتاح سایت جدید فروش اینترنتی شرکت هواپیمایی قشم، عنوان کرد: شرکت هواپیمایی قشم از ابتدای فعالیت جزو ایرلاین‌های پیشتازی بود که سیستم فروش اینترنتی خود را در راستای ارائه خدمات متمایز به مسافران راه‌اندازی کرده است.

وی در ادامه افزود: باگذشت چندین سال از راه‌اندازی سامانه قدیمی فروش اینترنتی بلیت، درخواست‌ها و نیازهای جدیدی از سوی مسافران  شرکت هواپیمایی قشم مطرح شد که در راستای همین موضوع مجموعه بازرگانی و واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت به این فکر افتادند که یک بازبینی در طراحی و ساختار وب‌سایت فروش اینترنتی داشته باشند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت هواپیمایی قشم تصریح کرد: در همین رابطه جلسات متعددی برگزار شد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که یک سایت فروش اینترنتی با قالب و ساختار جدید برای مجموعه قشم ایر راه‌اندازی کنیم.

چرنین به قابلیت‌ها و شاخص‌های متمایزکننده این سایت جدید اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این بوده است که سایتی با مؤلفه‌های امروزی چه در طراحی و چه در مباحث فنی پیاده‌سازی کنیم. یکی دیگر از قابلیت‌های فروش اینترنتی این وب‌سایت در آینده علاوه بر ارائه خدمات BTC ، ارائه خدمات در قالب BTB برای آژانس‌های مسافرتی و مجموعه‌هایی که می‌خواهند از خدمات این شرکت استفاده کنند نیز خواهد بود.

photo_2018-06-11_09-55-37

این مسئول در شرکت قشم با اظهار به اینکه این سیستم از طریق وب‌سرویس به سیستم رزرویشن مرکزی شرکت هواپیمایی قشم متصل است، بیان کرد: در طراحی این وب‌سایت سعی شده است که تعامل‌های سیستم مذکور با سیستم رزرویشن تا حد ممکن از نظر بحث پهنای باند و سایر موارد کمترین هزینه‌ها را برای مجموعه قشم ایر داشته باشد.

چرنین به بحث امنیت کاربران در این درگاه الکترونیکی اشاره کرد و افزود: امنیت کاربران علاوه بر اینکه در طراحی ساختار به‌صورت کامل لحاظ شده است همچنین با پیاده‌سازی غالب SSL ‌روی ساختار اصلی این وب‌سایت نیز دیده‌شده است، از همین رو کاربران این سیستم می‌توانند از امن بود اطلاعات خود اطمینان داشته باشند.

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که کل سرورهای این سیستم به‌صورت کامل در مجموعه قشم‌ایر مستقر است از همین رو از نظر زیرساخت شرایطی را محیا کرده‌ایم که نسبت به سیستم گذشته از سرعت بهتری برخوردار باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت هواپیمایی قشم تأکید کرد: در این سیستم سعی شده تا فرایندها به‌صورت اتوماتیک انجام شود این در حالی است که در گذشته بحث استرداد در سیستم قدیم به‌صورت دستی در مجموعه شرکت برای مسافران انجام می‌گرفت اما اکنون صفر تا صد رزرو یک بلیت و همچنین استرداد و ... به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود و به همین جهت با این روش خطای کاربری به حداقل ممکن می‌رسد.

وی بابیان اینکه یکی از موضوعاتی که قصد داریم در آینده به سمت آن برویم بحث فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشن موبایل و راه‌اندازی باشگاه مشتریان شرکت هواپیمایی قشم است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این کانال عرضه الکترونیکی بلیت سرآغاز یک تغییر و تحول در ارائه خدمات مطلوب به  مسافران شرکت هواپیمایی قشم است و تمام تلاش ما بر این خواهد بود تا در آینده بتوانیم سرویس و خدمات بهتری به مسافران و مشتریان خود ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.