| کد خبر: 167769 |

◄ سال گذشته 18 شناور غرق شد

بر اساس آمار اداره کل حفاظت و ایمنی دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی در سال گذشته 18 فروند از 55 شناور ایرانی سانحه دیده در آب‌های ایران غرق شد.

تین نیوز

بر اساس آمار اداره کل حفاظت و ایمنی دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی در سال گذشته 18 فروند از 55 شناور ایرانی سانحه دیده در آب‌های ایران غرق شد.

به گزارش تین‌نیوز، در سال گذشته 59 فروند شناور ایرانی و غیر ایرانی دچار حادثه شدند و هفت مرکز جست‌وجو و نجات دریایی این سازمان واقع در 7 استان ساحلی به آن‌ها  خدمات دادند. مراکز جستجو و نجات دریایی(MRCC) در سال گذشته به 59 فروند شناور ایرانی و غیر ایرانی مضطر در آب‎های کشور خدمات ارائه کردند.

ارزشمندترین دستاورد مراکز جستجو و نجات دریایی(MRCC) در سال گذشته  نجات 492 فرد حادثه‌دیده و مضطر در آب‎های ایران  از خطر غرق بود که 46 نفر آن‌ها غیر ایرانی بود 446 نفر دیگر ایرانی بوده‎اند.

از 59 شناو دچار سانحه 4 فروند از آن‌ها شناور غیر ایرانی و 55 فروند دیگر شناور ایرانی بوده است.

بیشترین خدمات ارائه‌شده در سال گذشته به شناورهای مضطر مربوط به خردادماه و آذرماه با رکورد ارائه خدمات به 9 فروند شناور مضطر در هرماه است.

به گزارش مارین تایمز، در فروردین‌ماه 5 شناور، در اردیبهشت یک شناور، در خرداد 9 شناور، در تیر 5 شناور، در مرداد 4 شناور، در شهریور 4 شناور، در مهر 4 شناور، در آبان 6 شناور، در آذر 9 شناور، در دی یک شناور، در بهمن 6 شناور و در اسفند 5 شناور از خدمات مراکز جستجو و نجات دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بهره برده‌اند.

همچنین بر اساس آمار مأموران مراکز MRCC به 192 مجروح و حادثه‌دیده ایرانی و غیر ایرانی خدمات پزشکی ارائه داده‌اند که 41 نفر از این مجروحان غیر ایرانی بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.