| کد خبر: 167699 |

◄ لغو پرواز همدان-تهران به دلیل نبود مسافر

اواخر فروردین سال جاری، هواپیمایی هما به‌شرط استقبال از پرواز همدان-تهران، با راه‌اندازی این پرواز به‌صورت 5 بار در هفته موافقت کرد.

تین نیوز

اواخر فروردین سال جاری، هواپیمایی هما به‌شرط استقبال از پرواز همدان-تهران، با راه‌اندازی این پرواز به‌صورت 5 بار در هفته موافقت کرد.

اما با گذشت دو ماه از این اقدام، همدانی‌ها استقبال مناسبی از این پرواز به عمل نیاورده‌اند و در نتیجه شرکت هما درصدد لغو پروازهایی است که با پیگیری گسترده و مستمر استاندار و نمایندگان مجلس این استان راه‌اندازی شده بود.

زنگ خطر لغو پروازها در نشست خبری اخیر مدیر فرودگاه به صدا درآمد که او با ابراز نگرانی از تعداد کم مسافران این پرواز خبر داد و درصورت ادامه این روند لغو آن را هشدار داد که اکنون با مواجه‌شدن با این استقبال کم، در آستانه لغو از سوی شرکت هواپیمایی هما است.

همدان به این پرواز نیاز مبرم دارد اما گویا هما بیش از این نمی‌خواهد منتظر بماند و لغو را بر ماندگاری این پرواز ترجیح داده است.

مهدی افتخاری مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان بابیان اینکه پرواز همدان-تهران مسافر ندارد و چند روزی است با لغو پرواز مواجه است، اظهارکرد: طی چند روز اخیر پنج پرواز همدان-تهران لغو شده است.

افتخاری با اشاره به استقبال کم مردم از این پرواز بیان کرد: بااین‌حال شرکت هواپیمایی هما به دنبال لغو این پرواز است درحالی‌که مسئولان همدان و نمایندگان مجلس به‌شدت دنبال ماندگاری آن هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و پایتخت کشورهای آسیایی در سال 2018 امسال مفتخر به راه‌اندازی راه ارتباطی هوایی با پایتخت شده بود که گویا این پرواز رو به تعطیلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.