| کد خبر: 167618 |

◄ صدور ۲۹ هزار برگ معاینه فنی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور ۲۹ هزار برگ معاینه فنی در سال ۹۶ در استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور ۲۹ هزار برگ معاینه فنی در سال ۹۶ در استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اردبیل با بیان اینکه سال گذشته ۲۹ هزار و ۶۸۲ خودروی سنگین به این مراکز مراجعه کرده‌اند، افزود: از این میزان ۲۹ هزار و ۱۲۸ خودرو موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از ۵ هزار و ۶۴۱ برگ معاینه فنی صادر شده است.

عضو شـورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: امسال برای اولین بار در جهت گرامیداشت ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی و حمل‌ونقل در کنار سایر برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده، کلیه مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین با ارائه تخفیف ۳۰ درصدی به مراجعه‌کنندگان برگ معاینه فنی صادر کردند.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۷ هزار خودروی سنگین با عمر میانگین ۲۲ سال و ۶ شرکت امداد خودرو در استان را خاطرنشان کرد و گفت: مراکز معاینه فنی نقش بسیار مهمی در بخش حمل نقل عمومی دارند و باهدف ارتقای ایمنی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودروها، سنجش دقیق سالم بودن خودروها، کاهش آلودگی و حفظ محیط‌زیست فعالیت می‌کنند.

رحمتی افزود: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مراکز معاینه فنی دارد و در صورت نیاز تذکرات لازم را در خصوص بروز رسانی دستگاه‌ها، بهره‌گیری از نیروی متخصص و کادر مجرب به مسئولان آن مراکز می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.