| کد خبر: 167616 |

◄ آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، رسول سالاری، از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان، افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور های مواصلاتی شهرستان درمیان و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، آسفالت محور محور اسدیه طبس به طول ۱۰ کیلومتر روکش می‌شود.

وی، تصریح کرد: این پروژه به صورت پیمانی و در مدت زمان کمتر از یک ماه از ابتدای سال جاری اجرایی گردید و اجرای این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان، اظهار داشت: از اولویت های مهم این اداره ارتقاء وضعیت محور اسدی طبس مسینا- دستگرد - پهواز به پایانه مرزی ماهیرود است که نیازمند روکش آسفالت است که با توجه به تردد ناوگان حامل سیمان از کارخانه سیمان باقران و ترافیک بالای محور، باعث ایجاد ترک هایی در سطح آسفالت شده است که نیاز به روکش دارد و با اجرای اینگونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت سالاری، ادامه داد: طول محور ۵۷ اسدیه - طبس مسینا کیلومتر است که ۱۴ کیلومتر از ابتدای سال گذشته بهسازی و روکش آسفالت شده است. همچنین ۱۰ کیلومتر ادامه این مسیر از کیلومتر ۱۴ الى ۲۴ ، در آینده نزدیک( اواخر خردادماه) آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید

وی، رسیدگی مناسب به راه های اصلی و فرعی و روستایی بخش گزیک، در میان را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان، در خصوص پروژه های آتی در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان، عنوان کرد: پروژه ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی از جمله اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان خواهد بود که ان شاا... با تخصیص اعتبار در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

سالاری، در پایان متذکر شد: شهرستان در میان دارای بیش از ۶۱۲ کیلومتر کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محور ها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محور ها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاضی اقدام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.