| کد خبر: 167495 |

◄ شفافیت؛ مهم‌ترین خواسته سرمایه‌گذاران صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن

کارکنان شرکت راه‌آهن به‌عنوان اعضای «صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن» خواستار برگزاری جلسات حضوری درخصوص رعایت منافع همه اعضا، نقش داشتن اعضا در انتخاب مدیریت صندوق، نظارت بر این نهاد به‌عنوان حق قانونی قابل‌اجرا و قابل دستیابی، ایجاد کارگروه و یا تشکل حقوقی با حمایت مستند و قانونی کارکنان برای پیگیری مطالبات آنها و جلوگیری از اتلاف حقوق اعضا، اطلاع اعضا از میزان سرمایه، تنوع شرکت‌های صندوق در راستای ایجاد شفافیت‌ و کنترل صندوق از سوی مراجع ذی‌صلاح هستند.

تین نیوز

پیش از این، درباره اهم وظایف و اهداف صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن در غالب یادداشت‌، گزارش‌ و گفت‌وگوها با برخی از اعضای هیات مدیره صندوق، صحبت کرده‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز، کارکنان راه‌آهن که اعضا و سرمایه‌گذاران اصلی این صندوق هستند، معتقدند که به‌رغم پیگیری‌های مداوم و مکاتبه با مدیرعامل شرکت راه‌آهن، هنوز پاسخ مناسب و اقدام مؤثری در خصوص مطالبات به‌حق اعضای صندوق دریافت نکرده‌اند.

بر اساس همین پیگیری‌ها، نمایندگان کارکنان راه‌آهن در روزهای نخست ماه جاری با سعید رسولی، عضو هیئت مدیره راه‌آهن جلسه‌ای داشتند که در این جلسه وی قول مساعدت و پیگیری و برگزاری جلسه حضوری را با همه طرف‌های ذی‌ربط صندوق داد.

photo_2018-06-03_11-51-17

کارکنان راه‌آهن در این مورد بسیار امیدوار به انجام اقدامات مفید، مؤثر و عملی هستند و خواستار برگزاری جلسات حضوری درخصوص رعایت منافع همه اعضا، نقش داشتن اعضا در انتخاب مدیریت صندوق، نظارت بر این نهاد به‌عنوان حق قانونی قابل‌اجرا و قابل دستیابی، ایجاد کارگروه و یا تشکل حقوقی با حمایت مستند و قانونی کارکنان برای پیگیری مطالبات آنها و جلوگیری از اتلاف حقوق اعضا، اطلاع اعضا از میزان سرمایه، تنوع شرکت‌های صندوق در راستای ایجاد شفافیت‌ و کنترل صندوق از سوی مراجع ذی‌صلاح هستند.

گوشه‌ای از پیگیری‌های کارکنان راه‌آهن درخصوص پیگیری مطالبات خود:

photo_2018-05-31_09-32-29

photo_2018-05-31_09-28-58

photo_2018-05-31_09-31-31

 

کارکنان راه‌آهن در پیگیری مطالبات خود گفته‌اند که متقابلا «حق دفاع» را برای مسئولان صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن ج.ا.ا به رسمیت می‌شناسند و منتظر ارائه مدارک و مستندات در جهت حل مشکلات و ایجاد روحیه هم‌افزایی بین سرمایه‌گذاران و هیئت رییسه صندوق، توسط مسئولان ذی‌ربط هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.