| کد خبر: 167479 |

◄ اعلام آمادگی 12 شرکت داخلی و خارجی در فراخوان ساخت پروژه ایرانشهر

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از اعلام آمادگی 12 شرکت داخلی و خارجی در فراخوان ساخت پروژه ترمینال ایرانشهر خبر داد و گفت: امیدوار هستم بتوانیم تا پایان امسال به مرحله کلنگ زنی برسیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از اعلام آمادگی 12 شرکت داخلی و خارجی در فراخوان ساخت پروژه ترمینال ایرانشهر خبر داد و گفت: امیدوار هستم بتوانیم تا پایان امسال به مرحله کلنگ زنی برسیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شهرام آدم نژاد در حاشیه مراسم رونمایی و تقدیر از ایده‌های برتر طراحی ترمینال هوایی ایرانشهر در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: همان‌طور که در گذشته به استحضار مردم کشور رسید بحث مسابقه ایده‌های برتر برای استفاده از ترمینال ایرانشهر از 15 اسفند سال 96 منتشر شد و تا 3 اردیبهشت‌ماه سال جاری برای ارسال ایده‌ها ادامه داشت.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: در مدت تعیین شده 565 ایده برای استفاده در طراحی ترمینال ایرانشهر به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تاکید کرد: مردم حق‌دارند در خصوص طراحی بزرگ‌ترین پروژه فرودگاهی کشورشان سهم داشته باشند.

آدم نژاد بابیان اینکه 6 ایده برتر برای طراحی پروژه ترمینال ایرانشهر انتخاب شدند، گفت: ایده‌های برتر در طراحی مهندسی پروژه ترمینال ایرانشهر استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترمینال ایرانشهر در فاز اول نزدیک 25 میلیون نفر ظرفیت خواهد داشت، بیان کرد: فاز نهایی پروژه ترمینال هوایی ایرانشهر در فاز نهایی به 100 میلیون نفر خواهد رسید.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه این پروژه باعث غرور تمام مردم کشور خواهد شد، تصریح کرد: امیدوار هستم که بتوانیم به‌زودی ساخت این پروژه را آغاز کنیم.

او به پروژه ترمینال سلام که به‌زودی افتتاح خواهد شد اشاره کرد و گفت: سعی کردیم در این پروژه فرهنگ ایرانی-اسلامی را به‌خوبی رعایت کنیم و فکر می‌کنم که مردم در ترمینال سلام هم نسبت به ترمینال موجود احساس رضایت بیشتری خواهند داشت.

آدم نژاد در خصوص آغاز ساخت ترمینال ایرانشهر نیز توضیح داد: برای ساخت فراخوان داده شده است و نزدیک به 12 شرکت خارجی و داخلی شرکت کردند و در حال طی فرایند آغاز ساخت هستیم و امیدواریم که امسال به مرحله کلنگ زنی برسیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.