| کد خبر: 167477 |

◄ انسداد 37 نقطه از مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

37 نقطه از مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مسدود است.

تین نیوز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 20، گفت: هم زمان با مراسم های شب های قدر با تعامل و هماهنگی پلیس راهور، 37 نقطه از موقعیت های معبری پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت 14 همان روز مسدود می شود.

به گزارش تین نیوز وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابوذر ریاضی افزود: خیابان های شهید بیات، یوسفی نژاد، قمی، جانبازان، شهید فدایی، سلمان فارسی، آستانه، قم، بغدادی، زهره وند و میدان ها شهید قشقایی، کوچک، نارنج، مدرس، هادی ساعی ازجمله موقعیت های طرح ترافیک است.

وی ادامه داد: پارکینگ های پیرامونی حرم آماده پذیرش خودروهای زائران است و زمین های بایر نیز آماده سازی شده و در صورت نیاز موقعیت های پارکینگی افزوده می شود.

ریاضی با اشاره به اینکه زائران با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی به سهولت به مراسم دسترسی خواهند داشت، گفت: با تقویت ناوگان اتوبوس رانی و تاکسی رانی، سرویس رسانی به زائران انجام می شود و برای دسترسی از پارکینگ ها به حرم نیز ناوگان حمل ونقل عمومی به تعداد لازم پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به شهروندان برای آگاهی از نحوه دسترسی به محل مراسم و پارکینگ ها از طریق فضاهای تبلیغاتی انجام شده است و عوامل اجرایی مدیریت شهری نیز در نقاط پرتردد پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در آماده باش هستند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به آماده سازی و ایمن سازی مسیرهای بزرگراهی و فرعی پیرامون حرم، یادآور شد: با توجه به تقارن مراسم لیالی قدر با مراسم گرامیداشت امام راحل(ره)، مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) ازجمله خیابان شهید رجایی و بزرگراه امام علی(ع) نیز ایمن سازی شده است تا زائران به سهولت و در ایمنی لازم به مراسم های مناسبتی پیش رو برسند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.