| کد خبر: 167450 |

◄ سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی‌یابد

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی‌یابد.

تین نیوز

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی‌یابد.

محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار طرح ترافیک به خبرنگاران تعلق‌گرفته است و بیش از ۵۰ درصد از خبرنگاران متقاضی طرح ترافیک خود را دریافت کرده‌اند؛ درحالی‌که تنها  یک‌سوم از جانبازان و کم‌تر از ۱۰ درصد از اساتید متقاضی طرح ترافیک، سهمیه خود را دریافت کرده‌اند.

پورسیدآقایی افزود: این انتظار که تمام متقاضیان دریافت طرح خبرنگاری بدون هیچ محدودیت طرح دریافت کنند اشتباه است؛ چراکه وقتی تمامی اقشار  برای دریافت طرح ترافیک با محدودیت مواجه هستند دلیلی ندارد که این محدودیت در مورد خبرنگاران اعمال نشود.

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: تاکنون ۵۰ درصد از خبرنگاران متقاضی سهمیه طرح ترافیک خود را دریافت کرده‌اند و به‌زودی اسامی آن‌ها منتشر خواهد شد، بنابراین افزایش سهمیه‌ای در این حوزه نخواهیم داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، به گفته پورسیدآقایی، مکانیسم  صدور کارت بلیت‌های یک‌ساله برای خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکرده‌اند در حال بررسی است و به‌زودی توزیع خواهد شد.

در طرح ترافیک جدید شهرداری تهران، اولویت کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران بوده و باوجود کاهش درآمد شهرداری بازهم شهرداری بر اجرای این طرح تأکید دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.