| کد خبر: 167412 |

◄ دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی فعال می‌شوند

دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی باهدف تسهیل انجام امور اداری رانندگان ایجاد می‌شوند. علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: فعالیت‌های اداری همچون صدور مرخصی، کارنامه و... برای رانندگان از حدود ده سال پیش به شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی محول شده بود و این شرکت‌ها نیز درازای فعالیت‌های اداری هزینه دریافت می‌کردند.

تین نیوز

دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی باهدف تسهیل انجام امور اداری رانندگان ایجاد می‌شوند. علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: فعالیت‌های اداری همچون صدور مرخصی، کارنامه و...  برای رانندگان از حدود ده سال پیش به شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی محول شده بود و این شرکت‌ها نیز درازای فعالیت‌های اداری هزینه دریافت می‌کردند.

قنادان بابیان اینکه در هر منطقه یک شرکت معرفی می‌شد و رانندگان را اجبار می‌کردند که تنها با یک شرکت کار کنند، گفت: به این روند انتقاداتی وارد است و نهادهای نظارتی نیز به این روند ایراد وارد کردند؛ چراکه با مفاد آیین‌نامه تاکسیرانی نیز تطابق نداشته است. به همین دلیل برنامه‌ای در راستای اصلاح و بازآفرینی مدل شرکت‌های خصوصی را در دستورکار قراردادیم که برای انجام این مهم علاوه بر بررسی بخش‌های مسکوت مانده در حال تدوین لوایح جدید برای بررسی در شورای شهر نیز هستیم تا ساماندهی در فعالیت‌های شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی ایجاد شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، قنادان بابیان اینکه در بخش‌های مسکوت مانده آیین‌نامه فعالیت دفاتر هماهنگی امور تاکسیرانی موردتوجه قرارگرفته است، گفت: برهمین‌اساس انجام امور اداری تاکسیرانان از فعالیت‌های حمل‌ونقلی شرکت‌ها تفکیک می‌شود و تاکسیرانان برای انجام امور اداری خود می‌توانند از هر شرکتی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن عبدی محمد صالح لو 0 0

    سلام ، دفتر تاکسی رانی تیتراژ خیلی وقته غیر فعال شده ، چندین رانندگان تاکسی الان بلاتکلیف مانده اند ،در حالیکه زیر مجموعه همان اداره هستند درصورت امکان برا فعال شدن آن اقدام فرمایید ، سپاسگزاریم