| کد خبر: 167409 |

◄ وعده حل مشکلات یک راه روستایی در خراسان شمالی

مشکل راه گرمه از میامی در خراسان شمالی حل خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، از حل شدن مشکل راه گرمه از میامی در آینده نزدیک خبر داد .

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده بورا گفت : طی جلسه‌ای که در محل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و با حضور خادمی مدیرعامل این شرکت و معاونان وی کدخدازاده، نظری و اعضای شورای شهر گرمه و این‌جانب برگزار شد مشکلی که سال‌ها در شهرستان مطرح بود ان‌شاءالله حل‌وفصل خواهد شد .

وی به گزینه‌های پیشنهادی محور میامی به سنخواست اشاره کرد و افزود : محور میامی-سنخواست در ورود به منطقه جاجرم و گرمه در فاصله 11 کیلومتری دوشاخه شده است که یک شاخه به سمت جاجرم و شاخه دیگر به سمت گرمه می‌رود که برای احداث شاخه جاجرم، توسط فرمانداری محترم جاجرم با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور توافقنامه منعقد گردید .

 مصطفی‌زاده در ادامه اضافه کرد : در این جلسه مقرر شد شورای شهر گرمه هم نسبت به انعقاد توافقنامه دقیقاً شبیه به توافقنامه شهر جاجرم با شرکت ساخت اقدام کند و شاخه اصلی شهر گرمه را تا سطح زیرین آسفالت برساند و شرکت ساخت نیز آسفالت این محور را انجام دهد. ضمناً شورای شهر گرمه پیشنهاد گزینه سوم را داشتند که از بین دو شهر استان می‌گذرد که در صورت اخذ مصوبات استانی توسط شورای شهر گرمه و انجام توافقنامه، شرکت ساخت با انجام آسفالت مشکلی ندارد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد : صرفاً آسفالت کامل این دوشاخه اصلی شهر گرمه و جاجرم و شاخه میانی طی توافقنامه به عهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.