| کد خبر: 167391 |

◄ پاسخ تپسی به خبر «اختلال در پرداختی‌های رانندگان»

در پی انتشار خبری به نقل از یک راننده تاکسی اینترنتی «تپسی» در بخش باشگاه شهروندخبرنگار تین‌نیوز مبنی بر اختلال در پرداختی شرکت «تپسی» به رانندگان این شرکت توضیحاتی را درباره این خبر به تین‌نیوز ارسال کرده است.

تین نیوز

باشگاه  شهروند خبرنگار: در پی انتشار خبری به نقل از یک راننده تاکسی اینترنتی «تپسی» در بخش باشگاه شهروندخبرنگار تین‌نیوز مبنی بر اختلال در پرداختی شرکت «تپسی» به رانندگان این شرکت توضیحاتی را درباره این خبر به تین‌نیوز ارسال کرده است.

در متن این توضیح آمده است:

پیرو خبر منتشرشده در سایت تین‌نیوز با عنوان«اختلال در پرداخت تاکسی اینترنتی «تپسی» به رانندگان در تاریخ 6 خرداد، موارد زیر برای روشن کردن افکار عمومی اعلام می‌شوند:

  1. برخلاف ادعای مطرح‌شده در این خبر، پرداختی‌های شرکت تپسی به رانندگان به‌صورت روزانه تسویه می‌شوند.خوشبختانه، طی 6 ماه گذشته تمامی پرداخت‌ها به‌صورت روزانه انجام‌شده و تنها در 4 نوبت تاخیری کوتاه پیش‌آمده بود، که در این چهار نوبت نیز برخلاف ادعای گوینده ناشناس خبر، تأخیر از 48 ساعت فراتر نرفته است.
  2. شرکت تپسی هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای مبنی بر کسر مالیات از حق لازمه‌ی رانندگان در هیچ‌کدام از کانال‌های رسمی خود منتشر نکرده و چنین خبری کذب است. براساس آخرین اعلام رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در سال 96، رانندگان دارای یک خودرو که در تاکسی‌های آنلاین مشغول فعالیت هستند،از پرداخت مالیات بر درآمد خودرو معاف هستند. تا این لحظه 8 خردادماه 97 نیز هیچ بخشنامه‌ی جدیدی در این زمینه اعلام‌نشده و قوانین مالیاتی در این حوزه به روال سال گذشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.