| کد خبر: 167367 |

◄ افزایش صادرات از پایانه مرزی ماهیرود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در اردیبهشت ماه سال‌جاری ۳۵۰۷ دستگاه کامیون از پایانه مرزی ماهیرود خارج شدند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در اردیبهشت ماه سال‌جاری ۳۵۰۷ دستگاه کامیون از پایانه مرزی ماهیرود خارج شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، در اردیبهشت ماه سال‌جاری ۳۵۰۷ دستگاه کامیون از پایانه مرزی ماهیرود خارج شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، افزود: پایانه مرزی (میل ۷۸) مهم‌ترین معبر رسمی فعال در خراسان جنوبی است که در فاصله ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان خراسان جنوبی و۱۳۰ کیلومتری مرکز استان فراه(افغانستان) واقع شده است.

گرجی، تردد در پایانه مرزی ماهیرود در اردیبهشت ماه سال ۹۶ را ۲۱۵۸سفر کامیون صادرات و در سال ۹۷، ۳۴۸۸ سفر کامیون صادرات و میزان ترانزیت را ۱۹سفر کامیون اعلام کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، یادآور شد: میزان افزایش تردد در سال ۹۶ نسبت به سال۹۷ در بحث صادرات ۶۳ درصد افزایش داشته است، که عمده ترین کالاهای صادراتی از پایانه محمولات نفتی آن بوده است.

وی، در پایان میزان تردد مسافر در اردیبهشت ماه ۹۶ را ۱۹۴۲ نفر مسافر و در اردیبهشت ماه ۹۷ را۳۱۰۷  نفر مسافر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این میزان تردد نسبت به سال ۹۶ ،۶۰ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.