| کد خبر: 167365 |

◄ جابجایی بیش‌از 175 مسافر توسط ناوگان جاده‌ای خراسان جنوبی

در اردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از ۱۷۵ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان خراسان جنوبی جابه‌جا شده‌اند.

تین نیوز

در اردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از ۱۷۵ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان خراسان جنوبی جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، دراردیبهشت ماه سال‌جاری بیش از۱۷۵۰۰۹نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان جابجا شده‌اند.

بنابر اعلام مهندس مهدی گرجی، معاونت حمل ونقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، طی اردیبهشت ماه سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بیش از تعداد ۵۰۵۷۲ مسافر به استان وارد و ۵۵۵۶۲  مسافر از استان خارج گردیده‌اند همچنین بیش از ۱۱۹۴۴۷ مسافر درون استان جابجا شده‌اند.

گرجی، افزود: بیشترین سهم جابجایی مسافر مربوط مرکز استان، با تعداد مسافر بیش از ۷۰۳۳۹ و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان بشرویه با تعداد۳۱۵۳ نفر بوده است.

وی، با بیان این مطالب افزود: درحال حاضر تعداد ۲۱۵دستگاه سواری کرایه با عمر متوسط ۵۷.۸ سال، و تعداد ۱۱۹دستگاه  مینی‌بوس با عمر متوسط ۲۰.۴ سال و تعداد۲۵۰دستگاه اتوبوس با عمر۱۲.۴ سال کار جابجائی مسافرین از مبدا۱۲ پایانه عمومی و خصوصی  در استان را به انجام می‌رسانند.

از سویی بر اساس اطلاعات سامانه کارت هوشمند مسافر استان تعداد ۱۶۴۳ نفر راننده در این بخش شاغل می‌باشند.

مهدی گرجی، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ثابت ۹- ۳۲۳۴۲۱۳۷ - ۰۵۶ آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران گرامی می‌باشد همچنین همشهریان عزیز می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ به صورت مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی ارتباط برقرار نمایند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.