| کد خبر: 167337 |

◄ وضعیت نامناسب روشنایی جاده احمدآباد مستوفی

خواستار همکاری ارگان‌های ذی‌ربط جهت بهبود وضعیت روشنایی جاده احمدآباد مستوفی هستیم.

تین نیوز

داریوش احمدی، شهردار احمدآباد مستوفی در اظهاراتی خواستار همکاری نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط جهت بهبود وضعیت روشنایی جاده احمدآباد مستوفی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری احمدآباد مستوفی، داریوش احمدی در جریان نشست شورای اداری بخش احمدآباد مستوفی در این خصوص گفت: شهرداری در ادامه اقدامات خود برای بهبود وضعیت روشنایی جاده احمدآباد مستوفی که در اغلب اوقات شبانه‌روز با حجم ترافیک بالایی مواجه است و کمبود روشنایی در آن می‌تواند مخاطرات احتمالی را تشدید کند، به‌تازگی بیش از ۵۰ عدد پایه چراغ روشنایی را در نقاط مختلف جاده نصب‌کرده است که در جهت رفع این مشکل، کمک شایانی خواهد داشت.

شهردار احمدآباد مستوفی ادامه داد: این پایه چراغ‌ها در حال حاضر نصب‌شده و آماده‌به‌کار هستند. درخواست ما از نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط، همکاری بیشتر آن‌ها در راستای انجام هماهنگی‌های لازم و تسریع در بهره‌برداری از این پایه چراغ‌هاست. به‌ویژه از اداره برق چهاردانگه که امور برق احمدآباد مستوفی مربوط به این اداره است، تقاضا می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر برق موردنیاز را تأمین کند تا با برقراری روشنایی مناسب در جاده احمدآباد مستوفی، وضعیت ایمنی جاده در سطح قابل قبولی ارتقاء یابد.

احمدی  با اشاره به برخی اقدامات دیگر شهرداری احمدآباد مستوفی در این خصوص همچون نصب سه برج نوری در ابتدای جاده ورودی شهر، از اقدامات بیشتر شهرداری در این راستا در آینده خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.