| کد خبر: 167331 |

◄ 2100 کلاه ایمنی بین موتورسوران کرمانی توزیع شد

در جنوب کرمان و در راستای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت تعداد 2100 کلاه ایمنی توزیع شد.

تین نیوز

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در قالب طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت در جنوب استان کرمان 2 هزار و 100 کلاه ایمنی توزیع شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از  روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، مجتبی محمودی بیان کرد: با توجه به اجرای طرح‌های متعدد در حوزه حمل‌ونقل جنوب استان، یکی از طرح‌های مهم این حوزه اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت‌‌سوار است که هرساله در قالب‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی در مناطق هدف طرح اجرا می‌شود.

وی گفت: با توجه به گستردگی جنوب استان کرمان و استفاده از وسیله نقلیه، موتورسیکلت به‌ویژه توسط کشاورزان و قشر جوان در مرحله اول اجرای این طرح 21 روستا و منطقه با تردد زیاد موتورسیکلت شناسایی شد.

محمودی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شوراها و دهیاری‌های روستاهای هدف، زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی حضور و توزیع کتابچه‌های آموزشی مخاطرات رانندگی با این وسیله نقلیه فراهم‌شده است که تا پایان سال این طرح در مناطق هدف ادامه خواهد داشت.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان عنوان کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی در بیشتر تصادفات منجر به فوت‌شده و گاهی اوقات درمان آن هزینه‌های بسیار زیادی را برای خانواده‌ها به همراه دارد که فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن و توزیع کلاه ایمنی، همچنین استفاده از آن می‌تواند از صدمات و خسارت تا حد زیادی جلوگیری کند.

محمودی گفت: تاکنون بیش از 2 هزار و 100 کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت در جنوب استان توزیع‌شده است.

وی افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌تنهایی قادر به کاهش تصادفات جاده‌ای نیست و در این راه علاوه بر کمک دستگاه‌های همکار این اداره کل ازجمله قرارگاه پلیس‌راه جنوب، بیشترین نقش را خود مردم و رانندگان می‌توانند داشته باشند.

محمودی از توزیع 220 کلاه ایمنی در قالب اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت در دهستان اسفندقه خبر داد و ابراز داشت: تمام تلاش همکاران بنده در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، فراهم کردند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.