| کد خبر: 167325 |

◄ راهداران کشور در غم از دست دادن یار و خدمتگذاری دیگر عزادار شدند

با نهایت تأسف و تاثر جامعه بزرگ راهداران کشور در غم از دست دادن یکی از یاران باوفا ، تلاشگر و خدمتگزار به میهن عزیز اسلامی و هم‌وطنان گرامی ، جامه سیاه به تن کرد .

تین نیوز

با نهایت تأسف و تاثر جامعه بزرگ راهداران کشور در غم از دست دادن یکی از یاران باوفا، تلاشگر و خدمتگزار به میهن عزیز اسلامی و هم‌وطنان گرامی ، جامه سیاه به تن کرد .

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مرحوم رئیس فقید اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراوان در استان سیستان و بلوچستان که در زمستان سال گذشته در حین خدمت و انجام‌وظیفه در جریان وقوع سیل در منطقه دچار عارضه قلبی گردیده بود پس از چند ماه تحمل درد و رنج به دیار باقی شتافت ، در جوار حق آرام گرفت .

 وی در بین همکاران و بستگان خود به انسانی اخلاق مدار ، سخت‌کوش و متعهد به خدمت دارای شهرت و زبانزد بود ، و با وظیفه‌شناسی در سخت‌ترین شرایط همواره به خدمت به هم‌وطنان و ایمنی سفر آنان می‌اندیشید و تلاش می‌کرد و بالاخره در این مسیر از جان شیرین خود نیز گذشت .

رئیس ، معاونین ، مدیران و کارکنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضایعه از دست دادن این راهدار تلاشگر ، صادق و خدمتگزار را به جامعه راهداران کشور ، همچنین همکاران ویاران باوفا و همراه وی در شهرستان سراوان و استان سیستان و بلوچستان و به‌ویژه خانواده مکرم مرحوم که همواره با صبوری و شکیبایی دوری او از خانه و خانواده را برای انجام خدمت تحمل می‌کردند ، تسلیت و تعزیت داشته و ابراز همدردی می‌کنند .

روحش شاد و یادش جاودان و گرامی باد .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.