| کد خبر: 16729 |

تامین اعتبار سیستم روشنایی قطعه یک آزادراه ارومیه - تبریز

تین نیوز |  معاون وزیر راه و شهرسازی نسبت به تامین اعتبار طرح راه اندازی سیستم روشنایی قطعه یك آزادراه ارومیه- تبریز به ارزش 20 میلیارد ریال قول مساعد داد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، علی نورزاد در بازدید از مراحل اجرایی طرح ملی احداث آزادراه ارومیه – تبریز نسبت به تامین اعتبار طرح راه اندازی سیستم روشنایی قطعه یك آزادراه ارومیه- تبریز به طول 24 كیلومتر قول مساعد داد و گفت: پروژه ساخت آزادراه تبریز-ارومیه به طول 130كیلومتر با مشاركت جدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجراست.
مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور در نشستی مشترك با مجری طرح به بررسی چالش و مشكلات این طرح پرداخت و دستورات لازم را صادر كرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین از پل میانگذر دریاچه ارومیه و قطعات یك و دو آزادراه ارومیه- تبریز بازدید كرد. دیدار و گفتگو با استاندار آذربایجان غربی از دیگر برنامه های معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه بود.
پل میانگذر دریاچه ارومیه؛ بخشی از طرح ملی احداث آزادراه ارومیه – تبریز است كه نقش پررنگی در توسعه حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ایفا می كند و در حال حاضر تردد وسایط نقلیه در دو باند رفت و برگشت جریان دارد و با ساخت این پل مسافت ارومیه و تبریز از 265 كیلومتر به 130 كیلومتر كاهش یافته و در زمان تردد این محور حدود یك و نیم ساعت صرفه جویی می شود.
طرح ملی ساخت آزادراه ارومیه- تبریز در مجموع به طول 130 كیلومتر است كه قطعه یك به طول 24 كیلومتر و 500 متر، قطعه دو به طول 14 كیلومتر و 500 متر و قطعه سوم به طول 29 كیلومتر از سه راهی آق گنبد تا سه راهی سارای در محدوده جاده های آذربایجان غربی احداث می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.