| کد خبر: 167283 |

◄ افزایش ترددهای ورودی و خروجی در خراسان شمالی

میزان تردد ورودی و خروجی در محورهای استان خراسان شمالی ۱۳.۹ و ۱۷.۲درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۲ ماهه امسال میزان تردد ورودی و خروجی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۳.۹ و ۱۷.۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم افزود: ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب‌شده در محورهای استان، تردد ۱ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۴۲۲ دستگاه خودروی ورودی را ثبت کرده‌اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۴۰۱ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار ترددهای خروجی از این استان در ۲ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۲ درصد افزایش‌یافته است.

بدیعی مقدم بیان کرد: در این مدت ۱ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۸۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۷۲ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت اوج ترددها در ساعت ۱۹ تا ۲۰ بوده است، افزود: ۸۹.۳ درصد از ترددهای ثبت‌شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

بدیعی مقدم عنوان کرد: در ۲ ماهه سال جاری بیش‌ترین ترددها از مسیر بجنورد-شیروان و بالعکس و اسفراین- بجنورد و بالعکس و قوچان -فاروج گزارش‌شده است و کمترین میزان تردد نیز از محور جاجرم- امیرآباد و بالعکس و حاجرم-سنخواست و بالعکس به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۲ ماهه امسال محور چمن‌بید-جنگل گلستان (رباط قره‌بیل)، میامی-گرمه (بالعکس) دارای بیش‌ترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین بوده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.