| کد خبر: 167260 |

◄ کاهش پروازهای فرودگاه بوشهر در ماه رمضان

شمار پروازهای داخلی استان بوشهر به‌طور میانگین ۱۰۰ پرواز در هفته است و در ماه رمضان به دلیل کمبود مسافر برخی از آنها لغو می‌شود. تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و خارگ پنج مقصد داخلی پروازهای فرودگاه بوشهر است. کمال دهقان‌منشادی، مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر بابیان این مطلب گفت: پروازهای بوشهر-دبی و بالعکس که از ۱۷ فروردین‌ماه سال جاری لغو شد، پس از ماه مبارک رمضان از سر گرفته می‌شود.

تین نیوز

شمار پروازهای داخلی استان بوشهر به‌طور میانگین ۱۰۰ پرواز در هفته است و در ماه رمضان به دلیل کمبود مسافر برخی از آنها لغو می‌شود. تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و خارگ پنج مقصد داخلی پروازهای فرودگاه بوشهر است.

کمال دهقان‌منشادی، مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر بابیان این مطلب گفت: پروازهای بوشهر-دبی و بالعکس که از ۱۷ فروردین‌ماه سال جاری لغو شد، پس از ماه مبارک رمضان از سر گرفته می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به ازسرگیری پرواز بوشهر-دوبی پس از ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان نیز آمادگی برای انجام این پرواز وجود داشت ولی به دلیل نبود مسافر این مهم محقق نشده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، دهقان‌منشادی اضافه کرد: در سال گذشته شمار پروازهای استان بوشهر ۳۰ درصد رشد داشت. در این مدت شمار شرکت‌های هواپیمایی فعال در استان بوشهر نیز از پنج شرکت به ۹ شرکت افزایش یافت که این مهم به ایجاد رقابت بیشتر بین آنها کمک شایانی کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.