| کد خبر: 167232 |

◄ تعریض اتوبان کرج، 32 میلیارد تومان پول نیاز دارد

استاندارالبرز از روند پیشرفت پروژه های کرج گزارش داد و به تشریح برخی مشکلات پرداخت و گفت: انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی برای تامین اعتبار رفع موانع ترافیکی کرج اقدام لازم به عمل آورد.

تین نیوز

استاندار البرز از روند پیشرفت پروژه‌های کرج گزارش داد و به تشریح برخی مشکلات پرداخت و گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی برای تامین اعتبار رفع موانع ترافیکی کرج اقدام لازم به عمل آورد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد علی نجفی در دیدار با عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی از کرج به عنوان شاهراه ارتباطی 14 استان یاد کرد و گفت: تعریض  آزاد راه تهران- کرج- هشتگرد نیاز به 32 میلیارد تومان اعتبار دارد.

نجفی درباره قطار شهری کرج گفت: عملیات ساختمانی ایستگاه‌های قطار‌برقی کرج- هشتگرد بیش از 90 درصد پیشرفت دارد و اکنون برای تجهیزات برقی و مکانیکی قطار‌برقی کرج- هشتگرد اعتباری حدود 70 میلیارد تومان نیاز است.

او درباره بزرگراه همت گفت: اکنون بخشی از تملک‌ها در این مسیر صورت گرفته که برای آزادسازی بخش دیگر مسیر، 12 میلیارد تومان اعتبار باید صرف شود.

استاندار البرز گفت: در تامین هزینه‌ها از  سوی مسئولان کشوری از جمله وزارت راه و شهرسازی انتظار حمایت بیشتر می‌رود.

همچنین  وزیر راه و شهرسازی  در این دیدار بر لزوم توسعه راه‌ها و تقویت زیرساخت‌های استان البرز تاکید کرد و گفت: تسهیل در تردد مردم ازطریق راه‌های البرز باید با مساعدت‌های ملی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.