| کد خبر: 167224 |

◄ پایان ثبت‌نام واحدهای مسکن مهر قزوین

فرآیند ثبت‌نام از متقاضیان مسکن مهر پایان یافت.

تین نیوز

سرپرست مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به واگذاری‌های صورت گرفته و پایان واحدهای مسکن مهر استان گفت: فرایند ثبت‌نام از متقاضیان مسکن مهر پایان یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، عباس پورقادر با بیان اینکه، دیگر ثبت‌نام از متقاضیان صورت نمی‌گیرد گفت: از 44 هزار و 459 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار خانوار استان تاکنون 39 هزار و 371 واحد آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: از پنج هزار و 88 واحد باقیمانده نیز، یک هزار و 380 واحد آن به علت عدم پیشرفت فیزیکی لازم از دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان خارج‌شده و 2 هزار و 700 واحد دیگر هم مربوط به بخش خود مالکان است.

وی با اشاره به اینکه براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته با کمیته امداد استان، 540 واحد باقیمانده از مسکن مهر به این نهاد واگذار شد؛ افزود: در صورت واریزی مبالغ مورد نظر، ساختمان‌های یادشده که در مرحله نازک‌کاری قرار دارند؛ در سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

پورقادر در ادامه یادآور شد: تاکنون از بخش مسکن مهر یک هزار و 573 واحد به متقاضیان بهزیستی، 354 واحد به کمیته امداد و سه هزار و 527 واحد نیز به زنان سرپرست خانوار واگذارشده است.

 سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان همچنین با اشاره به سیاست دولت در بخش بافت‌های ناکارآمد شهری، خاطرنشان کرد: بازآفرینی در محلات قدیمی شهرهای بزرگ مورد توجه ویژه قرار دارد که از این پس و با تخصیص اعتبارات لازم، عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.