| کد خبر: 167219 |

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بنا شریف عنوان کرد:

◄ رفتارهای نمایشی در تولید موتورسیکلت

پویان احمدی‌زاده با تاکید بر این‌که باید توان سازندگان داخلی در اجبار به رعایت استانداردهای محصولات تولیدی خود مورد توجه تصمیم‌گیران قرار بگیرد، گفت: قطعاً با شرایط فعلی کشور تحقق این مهم به شدت سخت است و نباید تولیدکننده ناچار از حرکات نمایشی در تولید شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بنا شریف با اشاره به دستیابی متخصصان جوان کشورمان به دانش فنی ارتقای استانداردها موتورسیکلت در ایران، اظهار کرد: در دو سال گذشته و با تکیه بر همین توان، تولیدکنندگان داخلی توانسته‌اند به دو پله استانداردها در این بخش را ارتقا دهند و از استاندارد یورو2 به استاندارد یورو3 برسند و در سال جاری نیز قرار است استاندارد یورو4  را بر روی محصولات خود اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پویان احمدی‌زاده با تاکید بر این‌که باید توان سازندگان داخلی در اجبار به رعایت استانداردهای محصولات تولیدی خود مورد توجه تصمیم‌گیران قرار بگیرد، گفت: قطعاً با شرایط فعلی کشور تحقق این مهم به شدت سخت است و نباید تولیدکننده ناچار از حرکات نمایشی در تولید شود.

وی یادآور شد: ایران تا چندسال پیش، فقط موتورسیکلت‌های کاربراتوری تولید می‌کرد، اما معتقدیم پیشرفت باید گام به گام رو به جلو باشد زیرا ارتقای استاندارد افزاش قیمت را به همراه دارد و با این تفاسیر خریداران با مشکل مواجه شده و توان پرداخت مابه‌التفاوت قیمت نوع کاربراتوری و انژکتوری را نخواهد داشت. این‌گونه است که فروش محصولات داخلی با عدم استقبال همراه می‌شود.

مدیرعامل بنا شریف خاطرنشان کرد: اما این امکان در کشور وجود دارد که با استفاده از توان داخلی و حتی واردات بتوان در ایران به تولید موتورسیکلت با استاندارد یورو 4 دست پیدا کرد زیرا در چند سال اخیر دانش فنی ساخت در ایران رشد خوبی داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    موتور سیکلت های برقی باید ساخته شوند