| کد خبر: 167200 |

اعتصاب‌ خدمات ریلی فرانسه را مختل کرد

اعلام اتحادیه‌های کارگری فرانسه به ادامه اعتصاب‌ها، خدمات حمل و نقل ریلی را در این کشور برای سومین روز پیاپی مختل کرد.

تین نیوز

اعلام اتحادیه‌های کارگری فرانسه به ادامه اعتصاب‌ها، خدمات حمل و نقل ریلی را در این کشور در روز دوشنبه و برای سومین روز متوالی مختل کرد. اتحادیه های کارگری امروز اعلام کردند برای تداوم فشارها به دولت به اعتصاب‌ها ادامه خواهند داد.

به گزارش تین‌نیوز، در ادامه گزارش لوکال آمده است نابسامانی امروز در صنعت حمل و نقل ریلی فرانسه به شدت دو روز گذشته (به سبب اعتصاب دو روزه کارکنان خطوط راه آهن این کشور) نبود؛ اما، مسافران همچنان با مشکلاتی مواجه بودند. از هر سه قطار تندرو، امروز دو فروند قطار در حال خدمات رسانی بودند. اما در این روز، تنها نیمی از قطارهای محلی و دو قطار از 5 قطار بین شهری به جا به جایی مسافر پرداختند. بیشتر قطارهای یورواستار نیز امروز طبق برنامه به خدمات رسانی پرداختند.

در ادامه گزارش آمده است در پاریس، پایتخت فرانسه، نیز از هر 5 قطار سه فروند از آنها در حال خدمات رسانی بودند. قطارهای تندروی میان پاریس و حومه این شهر نیز امروز با سرعت پایینی به جا به جایی مسافر پرداختند. همچنین تنها 50 درصد قطارهای خطوط ریلی میان پاریس و دو فرودگاه این شهر امروز به خدمات رسانی به مسافران پرداختند.

به گزارش افکارنیوز، این گزارش می افزاید در حالی که مسئولان شرکت ملی راه آهن فرانسه از اینکه اعتصاب دو روزه در این بخش، تأثیر زیادی بر خدمات رسانی ریلی نداشت ابراز خشنودی می کردند، اتحادیه های کارگری این کشور امروز اعلام کردند به اعتصاب ها در این بخش صنعتی برای ناکام گذاشتن برنامه های دولت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، برای ایجاد اصلاحات در بخش راه آهن ادامه خواهند داد. اعتصاب ها قرار است تا آخر ماه ژوئن (بیش از یک ماه دیگر) ادامه پیدا کند. نمایندگان مجلس سنای فرانسه قرار است روز سه شنبه (فردا)، اصلاحات در بخش خدمات ریلی این کشور را به بحث بگذارند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.