| کد خبر: 167195 |

◄ شهرداری‌های فعال در بازآفرینی شهری حمایت می‌شوند

شهرداری‌های فعال درزمینهٔ بازآفرینی شهری ازلحاظ تخصیص اعتبارات استانی بیشتر موردحمایت قرار خواهند گرفت.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: شهرداری‌های فعال در بازآفرینی شهری حمایت می‌شوند و این حمایت‌ها شامل شهردارانی می‌شود که با برنامه‌ریزی و تعریف پروژه و تدوین تقویم زمان‌بندی اجرایی در  اجرای طرح‌های بازآفرینی و احیای بافت فرسوده  و ناکارآمد شهری و سکونت‌گاه‌های غیررسمی فعالیت تأثیرگذار داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل،  اکبر بهنام‌جو با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ 10 میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری استان اردبیل از محل اعتبارات ملی تخصیص‌یافته بود، ادامه داد: امسال با توجه به سفر رئیس جمهور به استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا این مبلغ را افزایش دهیم.

بهنام‌جو اظهار کرد: بازآفرینی شهری یک فرصت خوب و مناسب برای شهرداری‌هاست که با بهره‌گیری از اعتبارات پیش‌بینی‌شده  وزارت راه و شهرسازی، برای  نوسازی، بهسازی و احیای محلات هدف بازآفرینی و دگرگونی چهره شهرها و توسعه شهری اقدام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی احداث مسکن امید در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری به‌منظور احیای بافت و تأمین مسکن مناسب برای شهروندان، افزود: شهرداری‌ها بایستی در زمینهٔ تسریع در اقدامات اجرایی این طرح از قبیل تأمین زمین مناسب و تهیه نقشه و توافق با ساکنان بافت‌های فرسوده جهت جابه‌جایی به مساکن امید احداث‌شده و شروع عملیات اجرایی طرح همت کنند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.