| کد خبر: 167041 |

◄ بررسی مشکلات شرکت «آسمان» در کمیسیون عمران

مشکلات به وجود آمده برای شرکت هواپیمایی آسمان و تأخیرهای پروازی در جلسه‌ای در کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و شهرسازی بررسی خواهد شد.

تین نیوز

مشکلات به وجود آمده برای شرکت هواپیمایی آسمان و تأخیرهای پروازی در جلسه‌ای در کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و شهرسازی بررسی خواهد شد.

محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اعلام این خبر افزود: این هفته کمیسیون عمران مجلس میزبان وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان خواهد بود.

رضایی با بیان اینکه وضعیت عملکرد هواپیمایی آسمان محور بررسی این هفته کمیسیون عمران مجلس خواهد بود، افزود: شکایت‌های بسیاری درخصوص تأخیرهای پروازی این شرکت هواپیمایی به مجلس واصل‌شده که با حضور مسئولان مربوطه به آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

رضایی با تأکید براینکه تعیین تکلیف گزارش نهایی سقوط ATR72 نیز در جلسه مذکور صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: کمک به بهبود وضعیت هواپیمایی آسمان از مهم‌ترین محورهای این جلسه خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: با توجه به ممنوعیت ایجادشده برای پرواز هواپیماهای شرکت آسمان در حوزه اتحادیه اروپا به‌واسطه آنچه نگرانی‌های ایمنی پرواز خواندند نیز موردبررسی واقع خواهد شد.

شرکت هواپیمایی آسمان برای نوسازی ناوگان فرسوده خود در پسابرجام اقدام به خرید 40 فروند هواپیما از شرکت بوئینگ کرده بود که با خروج آمریکا از برجام این قرارداد لغو شد. به‌این‌ترتیب عمر بالای هواپیماهای آسمان سبب شده تا برخی فرودگاه‌های خارجی از پذیرش هواپیماهای آسمان خودداری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.