| کد خبر: 167010 |

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی:

◄ دریافت هرگونه شارژ ثابت از تاکسیرانان ممنوع است

هرگونه بهای خدمات ثابت خارج از ضوابط و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و روش‌های تعیین‌شده انجام کار و یا هرگونه دریافت شارژ ثابت از تاکسی‌ها مورد تائید سازمان نخواهد بود.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اعلام این خبر که از ابتدای بهمن‌ماه سال 96، شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی حق دریافت شارژ ثابت ماهیانه از تاکسی‌ها را ندارند، گفت: دریافت هرگونه بهای خدمات ثابت خارج از ضوابط و مصوبات شورای شهر تهران و روش‌های تعیین‌شده انجام کار و یا هرگونه توافق با تاکسیران برای دریافت شارژ ثابت از تاکسی‌ها مورد تائید سازمان نخواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علیرضا قنادان ادامه داد: با توجه به سیاست‌ها و خط‌مشی پیش روی سازمان مبنی بر بهره‌مندی از تکنولوژی روز در عرصه حمل‌ونقل عمومی و در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ارائه سرویس‌های مناسب و مطلوب به تاکسیرانان، سازمان تاکسیرانی بر آن شد تا در راستای بهبود معیشت تاکسیرانان، از هزینه‌های این قشر زحمتکش کاسته و مبلغی که به‌صورت ماهیانه به‌صورت شارژ پرداخت می‌کردند را حذف کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: تاکسیرانان تنها در ازای خدمات اداری که توسط شرکت‌ها به آن‌ها ارائه می‌شود باید نرخ بهای خدمات مشخص‌شده که توسط شورای شهر تهران ابلاغ‌شده است را پرداخت کنند.

وی افزود: شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی نیز حداکثر 10درصد از درآمد تاکسیرانانی که شرکت برای آن‌ها فعالیت حمل‌ونقلی ایجاد کرده را می‌توانند برداشت کنند.

قنادان خاطرنشان کرد: فعالیت شرکت‌های خصوصی باید طوری باشد که درآمد شرکت از فعالیت‌های حمل‌ونقلی، ارائه خدمات مدرن، مشتری مداری و بازاریابی حاصل‌شده و این باور که درآمد شرکت‌های خصوصی باید از جیب تاکسیران‌ها باشد از بین برود.

قنادان تأکید کرد: تاکسیرانان می‌بایست بدهی‌های شارژهای پرداخت نکرده تا پایان دی‌ماه سال 96 را به شرکت‌های خصوصی مربوطه پرداخت کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.