| کد خبر: 167000 |

◄ در دیدار روحانی و شهردار تهران چه گذشت؟

چند روز پیش هم شهردار تهران در جلسه مشترکی که با مقام معظم رهبری برگزار شده بود نیز شرکت داشته و مباحث شهری در آن جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

تین نیوز

پس ار حضور نجفی در هیات دولت این‌بار نوبت به سیدمحمدعی افشانی رسیده تا با حضور در ساختمان پاستور، با رئیس جمهور دیدار کرده و در خصوص مسائل شهری با وی به گفت‌وگو بنشیند. در دور قبل مدیریت شهری به دلیل برخی اختلاف نظرات میان شهردار و دولت این تعامل وجود نداشت و به همین علت بسیاری از طرح‌ها یا عقیم ماند و یا به سرانجام نرسید.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، روز گذشته بود که خبر دیدار شهردار تهران با روحانی منتشر شد، این درحالی است که چند روز پیش از این نیز شهردار تهران در جلسه مشترکی که با مقام معظم رهبری برگزار شده بود شرکت داشته و مباحث شهری در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

روز گذشته رئیس جمهور در دیدار با شهردار تهران، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی را برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری خواند.و بر تداوم حمایت های اصولی دولت از طرح‌های توسعه ای شهرداری تهران تاکید کرد.

روحانی، همچنین در دیدار محمدعلی افشانی، شهردار جدید تهران باتبریک مسوولیت جدید وی و نیز توصیه مجموعه مدیریت شهری به اتحاد و همدلی بیشتر در خدمت رسانی به مردم تهران، گفت:  ضروری است در کنار تلاش‌های ضابطه‌مند برای کسب درآمدهای پایدار در تهران بزرگ، به مجموعه استانداردهای شهری و نیز ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بیش از پیش اهتمام شود.

 رئیس جمهور کشورمان در ادامه این دیدار، اظهار کرد: توجه و همکاری در جهت اجرای سریعتر طرحهای بازآفرینی شهری با بازسازی بافت های فرسوده و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دارای اهمیت است.

 همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری است. یکی از مباحث مهم دیگری است که دکتر روحانی در دیدار با شهردار تهران بر آن تاکید دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.