| کد خبر: 166901 |

نقش‌آفرینی بندر خرمشهر در اقتصاد ملی

بندر خرمشهر پس از پایان جنگ تحمیلی با حمایت‌های دولت توانست جایگاه اقتصادی و تجاری خود را در منطقه احیا و در حوزه بین‌الملل و منطقه نقش‌آفرینی کند.

تین نیوز

بندر خرمشهر پس از پایان جنگ تحمیلی با حمایت‌های دولت توانست جایگاه اقتصادی و تجاری خود را در منطقه احیا و در حوزه بین‌الملل و منطقه نقش‌آفرینی کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسنی مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: این بندر در سال‌های جنگ تحمیلی با دشمن بعثی با مجاهدت و فداکاری، پا به پای سایر اقشار و گروه های مردمی از کیان، قداست و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد.

 وی افزود: اسکله‌های بندر خرمشهر تداعی گر مظلومیت شهدای عملیات کربلای ۴ و نبردهای خونین حماسه مقاومت و روز بزرگ فتح خرمشهر است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: کارکنان این بندر در آن سال ها ضمن دفاع و صیانت از میهن، وظیفه محافظت از شناورهای پهلو گرفته در اروند رود و اموال تجار و بازرگانان را بر عهده داشتند.  

وی گفت: بندر خرمشهر در سالهای جنگ تحمیلی در راه دفاع از میهن، ۱۴ شهید، ۴ آزاده و ۱۸ جانباز سرافراز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرد.

به گفته وی بندر خرمشهر پس از پایان جنگ تحمیلی با حمایت‌های مستمر دولت توانست جایگاه اقتصادی و تجاری خود را در منطقه احیا سازد و در حوزه اقتصاد بین‌الملل، ملی و منطقه  نقش‌آفرینی کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.