| کد خبر: 166896 |

◄ گرایش سازمان بنادر به سمت کاهش تعرفه‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اجرای طرح بسته های تشویقی در دوماهه سال ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل بار ورودی به بندر شهیدبهشتی چابهار را افزایش داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اجرای طرح بسته های تشویقی در دوماهه سال ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل  بار ورودی به بندر شهیدبهشتی چابهار را افزایش داد.

به گزارش تین نیوز، عبدالرحیم کردی گفت: کاهش تعرفه های حمل کالا در بنادر و لحاظ کردن بسته تشویقی حجم بار را افزایش خواهد داد که در نهایت  منجر به افزایش درآمد بنادر خواهد شد.

او گفت: بسته تشویقی به صورت تعرفه ای و غیر تعرفه ای با هدف رونق بندر شهیدبهشتی چابهار در سال ۱۳۹۷ در دستور کار قرار گرفته است.

کردی تاکید کرد: البته تخفیف های ارایه شده  در هر بندر متفاوت است و این موضوع به سیاست سازمان بنادر و دریانوردی بستگی دارد. خوشبختانه بندر شهید بهشتی از تخفیف های بسیار مناسبی برخوردار شده است.

او گفت: این اقدام، ابزاری تشویقی در دوره زمانی مشخص است تا با اعمال تخفیف شاهد رونق هرچه بیشتر بنادر باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این تصمیم سازمان بنادر و دریانوردی موجب شده است که در دوماهه سال ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان،   بار ورودی به بندر شهیدبهشتی چابهار افزایش پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، کردی گفت: چابهار دارای ویژگی های منحصر بفردی نسبت به سایر بنادر دارد و حجم بار ورودی کالا به چابهار، هنوز به حدی که برای آن هدف گذرای شده بود، نرسیده است.

او تاکید کرد:  کشتی های بزرگ به بنادر بزرگ رفته و در آنجا تخلیه و بارگیری می کنند. برای افزایش حجم ترافیک کالا، نیازمند کاهش تعرفه ها بودیم تا مازاد هزینه حاصل از تخلیه و بارگیری یا مسیر اضافی کاهش پیدا کند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.