| کد خبر: 166454 |

افزایش ۵۵ مرکز تست مخازن خودرو طی ۲ ماه آینده

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از افزایش مراکز تست مخازن خودرو و یا آزمایشگاه‌های هیدرواستاتیک به ۲۰۰ مرکز طی ۲ ماه آینده خبر داد.

تین نیوز

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از افزایش مراکز تست مخازن خودرو و یا آزمایشگاه‌های هیدرواستاتیک به ۲۰۰ مرکز طی ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، سعید قیصر گفت: در حال حاضر ۱۴۵ مرکز تست مخازن خودرو در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند که ظرف دو ماه آینده تعداد این مراکز با افزایش ۵۵ مرکز جدید به ۲۰۰ مرکز خواهد رسید تا انجام معاینه مخازن خودرو شهروندان در سراسر کشور تسهیل شود.

وی افزود: خودروهای دوگانه‌سوز برای دریافت معاینه فنی باید به مراکز تست مخازن خودرو مراجعه کنند که به دلیل کمبود این مراکز در گذشته با مشکلاتی مواجه بودیم، اما با راه‌اندازی مراکز جدید و افزایش ۵۵ مرکز جدید ظرف دو ماه آینده، قطعا بخش بزرگی از مشکلات خودروها حل خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مدت شهروندان برای مراجعه به این مراکز با سرگردانی و نوبت‌های طولانی مواجه می‌شدند، اما با افزایش این مراکز در سراسر کشور توانسته‌ایم معاینه فنی مشروط برای خودروهای دوگانه‌سوز را حذف کنیم.

قیصر گفت: در گذشته مهلت سه ماهه‌ای به خودروهای دوگانه‌سوز برای مراجعه به آزمایشگاه‌های هیدرواستاتیک و دریافت معاینه فنی می‌دادیم که این الزام برداشته شده است و می‌توانند پس از معاینه فنی خودرو به مراکز تست مخازن نیز مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.