| کد خبر: 166338 |

۶۶ نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه مشخص شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۶۶ نقطه پرتصادف و حادثه در استان کرمانشاه شناسایی و آشکارسازی شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۶۶ نقطه پرتصادف و حادثه در استان کرمانشاه شناسایی و آشکارسازی شده است.

به گزارش تین‌نیوز، بهمن خسروانی اظهار داشت: 102 نقطه پرتصادف در استان کرمانشاه وجود دارد که در مجموع 66 نقطه آشکارسازی شده و از این تعداد 36 نقطه مستعد تصادف است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 9 نقطه پرتصادف استان رفع شد عنوان کرد: مانژ اسب‌سواری، گردنه عین‌الکش، پیچ سنقرآباد، بیدسرخ، پیچ برناج، سه ر‌اهی تویسرکان، کجاوه‌نشین و زیرگذر چهارزبر از جمله این نقاط هستند.

خسروانی از ایمن‌سازی و حذف نقاط حادثه‌خیز در برخی از محورهای استان خبرداد و افزود: رفع پنج نقطه پرحادثه استان با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در استان در حال اجرا است.

وی افزود: بررسی، شناسایی و حذف و ایمن‌سازی برخی از نقاط حادثه‌خیز که بیشترین آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای را در برداشته همواره از اقدامات مهم این اداره کل از ابتدای امسال تا نیمه ماه جاری بوده و گفتنی است در این راستا نقاط حادثه‌خیز مسیرهای روانسر به پاوه و گیلانغرب به ایوان نیز در دست اجرا و ایمن‌سازی قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تأکید بر اینکه اکنون 66 نقطه حادثه خیز در سراسر استان وجود دارد گفت: این اقدام با عملیاتی همچون آشکارسازی مسیرها و نصب تابلوهای هشدار دهنده، تعریض جاده‌ها، ترانشه‌برداری که منجر به دید بیشتر خودروها و در صورت لزوم احداث پل انجام می‌شود.

خسروانی به مصرف بیش از 4000 تن آسفالت سرد جهت لکه‌گیری مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی در حوزه راه‌های سراسری استان از ابتدای سال خبرداد و اظهار کرد: نصب نیوجرسی، جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز و بغلبری از دیگر اقدامات انجام شده راهداری در محورهای استان است.

به گزارش تسنیم، وی عنوان کرد: بیش از 6500 متر مکعب ریزش‌برداری و لق‌گیری در محورهای سراسری استان طی بازه زمانی مذکور اجرا و انجام شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.