| کد خبر: 166140 |

◄ یک برنامه جالب در «سعدآباد» برای عاشقان خودروهای قدیمی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، 26 اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی را برگزار می‌کند.

تین نیوز

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، 26 اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی را برگزار می‌کند. در این مراسم، 50 خودرو و موتورسیکلت تاریخی با قدمت بیش از 40 سال، ساخت کشورهای آمریکایی، اروپایی و ... شرکت خواهند داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، سلمان یارمحمدی با بیان این مطلب گفت: کانون به عنوان عضو «فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)» و «اتحادیه جهانی جهانگردی (AIT)» با بیش از هشتاد سال تجربه‌ در زمینه برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی و رالی، برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با اتومبیل و ...، در نظر دارد این رژه را در مسیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، موزه ملی ایران و مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، برگزار ‌کند.

وی هدف از برگزاری این رژه را بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی و جلب توجه هرچه بیشتر عموم جامعه به اهمیت صیانت و حفاظت از وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخشی از میراث صنعتی- فرهنگی تاریخ معاصر کشورمان، عنوان کرد.

مدیر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بابیان اینکه رژه مذکور، هم‌زمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه وسیله‌های نقلیه تاریخی در سعدآباد، برگزار می‌شود، یادآور شد: این نمایشگاه که از دوم فروردین ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گشایش‌یافته بود، 26 اردیبهشت هم‌زمان با اجرای رژه، به کار خود پایان خواهد داد.

یاراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند با شماره تلفن 66755591 -021 تماس حاصل کنند.

photo_2018-05-12_14-19-39

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.