| کد خبر: 166122 |

◄ کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راه‌های استان همدان در کشور

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راه‌های استان برای دومین سال متوالی در کشور شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه بررسی عملکرد سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل و نظارت مراکز مدیریت راه‌های ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر نقش سیستم‌های هوشمند در ارتقای ایمنی تأکید دارد، گفت: استان همدان در مجموع ارزیابی سالیانه موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری افزود: دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های ترددشمار، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، ثبت سوانح و وقایع، سامانه ۱۴۱ و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر ازجمله اقداماتی است که در این سنجش مورد ارزیابی و نظارت قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: آنلاین بودن، ارسال صحیح و دقیق اطلاعات و داده‌ها، عدم خاموشی و قطعی سامانه، برقراری شیفت‌های منظم و دائم و اطلاع‌رسانی سریع و به‌موقع وضعیت راه‌ها به کاربران ازجمله شاخص‌هایی است که در این ارزیابی به آن توجه شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان هدف از فعالیت این مرکز را کنترل و نظارت به‌موقع به‌منظور شناسایی و معرفی خودروهایی که موجب ایجاد ناامنی در محورهای مواصلاتی می‌شوند، بیان کرد و گفت: این کنترل و نظارت در راستای افزایش ایمنی انجام‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.