| کد خبر: 166100 |

◄ فرصتی ویژه برای نشان دادن امنیت پرواز در آسمان ایران

ایران درزمینهٔ امنیت پرواز رتبه یک را در بین کشورهای دنیا داشته است. محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام این خبر افزود: برگزاری برنامه ممیزی سازمان هوانوردی جهانی (ایکائو) باعث می‌شود تا امنیت هوایی ما به جهانیان نشان داده شود.

تین نیوز

امنیت پرواز در خطوط هوایی ایران می تواند یکی از جاذبه های گردشگری برای ایران به حساب بیاید.

محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام این خبر افزود: برگزاری برنامه ممیزی سازمان هوانوردی جهانی (ایکائو) باعث می‌شود تا امنیت هوایی ما به جهانیان نشان داده شود.

برنامه جهانی ممیزین نظارت بر امنیت هوانوردی (ایکائو) که در ۱۷ تا ۲۷ شهریورماه در کشور ما برگزار خواهد شد.

دامادی گفت: ایران رتبه خوبی در امنیت پروازها کسب کرده و باید بکوشیم وضعیت صنعت را در جنبه‌های فنی هوانوردی نیز ارتقا دهیم.

نماینده ساری در مجلس، با تأکید بر اینکه برگزاری همایش‌ها و برنامه جهانی ممیزین نظارت بر امنیت هوانوردی به انتقال تجربیات ایران در این زمینه به کشورهای دیگر کمک می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه امنیت پرواز منجر به آسودگی خاطر مردم و حتی توریست‌ها در جابه‌جایی با هواپیما شده است و برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه امنیت هوایی می‌تواند اقتدار ایران را در این حوزه به نمایش بگذارد.

او بابیان اینکه ایران درزمینهٔ امنیت پرواز نمره صددرصدی کسب کرده است، گفت: متأسفانه برخی مشکلاتی فنی که به علت تحریم‌ها بر کشور حادث‌شده، درزمینهٔ صنعت هوایی اختلال ایجاد کرده است.

به گزارش خانه ملت، دامادی با تأکید بر اینکه بسیاری از کشورهای دنیا به بالا بودن ضریب امنیت هوایی ایران اذعان داشته‌اند، تصریح کرد: امن بودن ظرفیت هوایی کشور فرصت خوبی برای جذب گردشگران خارجی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.