| کد خبر: 166047 |

◄ شرایط راه‌های ارتباطی در اربعین بهبود می‌یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سفرهای اربعین را تشریح و به لزوم هماهنگی بین سازمان ها تاکید کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی برنامه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفرهای اربعین را تشریح و به لزوم هماهنگی بین سازمان‌ها تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا گفت: رسیدگی به سفر زائران مراسم اربعین برگزار  شد گفت: زائران در اربعین از سراسر کشور و همچنین از کشورهای همسایه از طیق چهار پایانه مرزی جاده‌ای مهران، شلمچه، چزابه و در سال جاری انشا اله خسروی تردد خواهند داشت.

او به جابه‌جایی8.5 میلیون مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: برای سفرهای اربعین نیازمند هماهنگی‌های گسترده و لازم و برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم است.

او به آغاز تلاش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفرهای اربعین اشاره کرد و گفت: تمامی شرکت‌ها و فعالان بخش مسافری حمل‌ونقل جاده‌ای برای ایام اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به برگزاری مستمر جلسات هماهنگی با نهادهای دست‌اندرکار و اعضای اصلی کمیته حمل‌ونقل و سوخت اشاره کرد و گفت: بازدیدهای میدانی از مناطق چهار پایانه‌ی مرزی را مورد تأکید قرارداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این نشست معاون راهداری، مدیرکل ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی، مدیرکل توسعه ایمنی راه‌ها و حریم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه هریک پیرامون وضعیت محورهای منتهی به چهار مرز مهران، شلمچه، چزابه و خسروی، وضعیت پایانه‌های مرزی، شرایط پارکینگ‌ها و تجربیات سال‌های گذشته و برنامه‌های سال جاری گزارش‌هایی را ارائه کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.