| کد خبر: 165982 |

◄ دو برابر شدن قیمت بلیت در پی لغو پرواز شیراز-تهران

در پی انتشار لغو پرواز ساعت 17 روز چهارشنبه ( 19 اردیبهشت) هواپیمایی آتا به شماره 5624، از شیراز به مقصد تهران که به دلیل خرابی هواپیما صورت گرفت، بهای بلیت این پرواز به دو برابر افزایش یافت.

تین نیوز

باشگاه  شهروند خبرنگار: در پی انتشار لغو پرواز  ساعت 17 روز چهارشنبه ( 19 اردیبهشت) هواپیمایی آتا به شماره 5624، از شیراز به مقصد تهران که به دلیل خرابی هواپیما صورت گرفت، بهای بلیت این پرواز به دو برابر افزایش یافت.

یک مسافر پرواز شیراز-تهران به تین‌نیوز گفت: فروش بلیت این پرواز توسط ایرلاین‌ قشم‌ایر به‌صورت سفارشی و مخفیانه و با دوبرابر قیمت نیز باعث ناراحتی و سردرگمی مسافران پرواز شیراز- تهران شده است.

وی افزود: این در حالی است که مسافران این پرواز نیز در اعتراض به مسئولان ایرلاین آتا در پی دوبرابر شدن قیمت پروازهای دیگر، بازخورد خوب و مناسبی نگرفتند.

به گزارش تین‌نیوز، بنابر اظهارات مسئولان ایرلاین آتا مستقر در فرودگاه شیراز، پس از بازگشت این هواپیما به فرودگاه شیراز،  مقرر شد قطعه معیوب این هواپیما به‌وسیله پرواز قشم ارسال‌شود و هواپیما پس از رفع خرابی مسافران را منتقل کند و بقیه مسافران با پروازی که ساعت 2 و نیم پنجشنبه از تهران به شیراز پرواز دارد به تهران بازگرداننده شوند.

به گفته این شهروند ایرلاین آتا اعلام کنسلی پرواز را انجام نداده‌است تا به‌واسطه چارتری بودن پرواز مسافران قادر به بازپس‌گیری وجوه خود نباشند. به گفته وی افرادی که توانایی خرید بلیت با دوبرابر قیمت داشتند با این قیمت و با پروازهای قشم ایر عزیمت کردند اما بقیه منتظر پرواز ساعت 2 و نیم پنجشنبه تهران شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.