| کد خبر: 165919 |

تصادف دو اتوبوس در کرمانشاه 7 کشته برجا گذاشت

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از کشته شدن 7 تن و مصدومیت 24 تن دیگر براثر حادثه رانندگی تصادف دو اتوبوس در محور اسلام آبادغرب به حمیل در روز چهارشنبه خبر داد.

تین نیوز

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از کشته شدن 7 تن و مصدومیت 24 تن دیگر براثر حادثه رانندگی تصادف دو اتوبوس در محور اسلام آبادغرب به حمیل در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، صائب مدرسی افزود: این حادثه صبح امروز (چهارشنبه) بر اثر برخورد 2 دستگاه اتوبوس به وقوع پیوست که 6 نفر در صحنه حادثه و یک نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در مجموع 31 تن از مسافران این اتوبوس ها مصدوم شدند، گفت: از این تعداد تاکنون هفت تن فوت کرده و 20 تن دیگر در بیمارستان اسلام آبادغرب بستری شده و همچنین چهار نفر از مصدومان به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام شدند.

به گفته مدرسی، یک زن باردار نیز جزو مصدومان این حادثه است که به سرعت به زایشگاه بیمارستان اسلام آباد غرب اعزام شد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه نیز اعلام کرد: تصادف این 2 اتوبوس ساعت چهار بامداد امروز در حوالی روستای 'کله جوب' 10 کیلومتری محور حمیل به اسلام آبادغرب به صورت رخ به رخ بوده که علت وقوع آن که در شرایط بارانی و لغزندگی جاده روی داده در دست بررسی است.

سرهنگ محمد حیدری افزود: یکی از این اتوبوس ها از تهران عازم ایلام و دیگری نیز از اهواز به سمت کرمانشاه در حال حرکت بوده است.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

محور حمیل به اسلام آبادغرب، راه ارتباطی استان کرمانشاه با استان های ایلام، خوزستان و لرستان است و جزو محورهای پرتردد و حادثه خیز محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، اسلام آبادغرب در حدود 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.