| کد خبر: 165863 |

◄ آمادگی مترو برای راه‌اندازی کافه کتاب در ایستگاه‌ها

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی این شرکت برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در متروی تهران خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی این شرکت برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در متروی تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه در جلسه هم‌اندیشی که در حاشیه برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برگزار شد احسان بیسادی گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران آمادگی دارد تا با برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف و نیز راه‌اندازی کافه کتاب در ایستگاه های پرتردد نسبت به دسترسی مسافران به کتاب اقدام کند.

وی با بیان اینکه متروی تهران به عنوان بزرگترین سازه اجتماعی ظرفیت مناسبی برای تبدیل شدن به بزرگترین گذرگاه فرهنگی را دارد تصریح کرد: متروی تهران با تردد روزانه بیش از 2.5 میلیون سفر در روز محل مناسبی برای معرفی کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان و مسافران است.

در ادامه معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه متروی تهران دارای بهترین ظرفیت فرهنگی و اجتماعی است و می تواند در راستای عرضه کتاب چه در قالب فروش و یا سایر روش ها در رشد فرهنگ کتابخوانی در کشور اثرگذار باشد افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی حمایت از توسعه، ترویج و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین مسافران مترو را دارد.

محسن جوادی گفت: امیدوارم این هم‌اندیشی به همکاری مستمر با بزرگترین سامانه حمل و نقل شهری تبدیل شود.

 در پایان این جلسه طرفین بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در طول سال و فارغ از برگزاری نمایشگاه کتاب تأکید کردند. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.