| کد خبر: 165825 |

◄ برخورد با تخلفات افزایش طبقات

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در دیدار با حوزه شهرسازی و معماری بر اولویت قراردادن طرح‌های گردشگری و انرژی‌های نو با توجه به ایجاد حجم بالای سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان تهران تاکید کرد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی تهران در جمع همکاران معاونت شهرسازی و معماری و اداره عمران و به‌سازی،  گفت: در حوزه عمران و به‌سازی تا پایان سال قرارداد مشاوره برای مطالعه بافت‌های فرسوده تمام شهرهای استان تهران می‌بایست به اتمام برسد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، محمدنادر محمدزاده ضمن تاکید بر هوشمند سازی و مستمر سازی تمام مصوبات کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی گفت : این مصوبات باید به صورت کتابچه و سالیانه به صورت تفکیکی به چاپ برسد.

وی همچنین به حوزه نظارت بر معماری و شهرسازی برای ورود جدی به ماده ۱۰۰ و جلوگیری از تخلفات افزایش طبقات هشدار داد و این موضوع را کلیدی خواند و گفت و افزود: برقراری قانون نیازمند عزم جدی است که دستوراتی نیز برای فعال شدن کارگروه سیما و منظر شهری و پیگیری‌ها در این خصوص صادرشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی تهران با تاکید بر تهیه بسته‌های گردشگری و به‌کارگیری انرژی‌های خورشیدی و برقراری جلساتی با حوزه املاک برای راه‌اندازی این بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری گفت: این بسته‌ها باید تمام و کمال باشد و نظرات تمام دستگاه‌های استان را در خود داشته باشد که دغدغه شهر تهران در حال حاضر اشتغال و سرمایه‌گذاری است و نقش معاونت شهرسازی و معماری در این برجسته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.