| کد خبر: 165824 |

◄ اثر سیاست‌های کنترلی «ایمو» بر کسب‌وکارهای پایدار دریایی

با‌توجه به تصمیم اخیر IMO جهت کاهش حداقل 50 درصدی انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نسبت به سال 2008، بسیاری معتقد هستند که این پیشرفت، سرمایه‌گذاران و اپراتور‌های بسیاری را به سرمایه‌گذاری در بخش دریایی، برای کسب و کار‌های پایدارتر جذب خواهد‌کرد.

تین نیوز

با‌توجه به تصمیم اخیر IMO جهت کاهش حداقل 50 درصدی انتشار گاز‌های گلخانه‌ای نسبت به سال 2008، بسیاری معتقد هستند که این پیشرفت، سرمایه‌گذاران و اپراتور‌های بسیاری را به سرمایه‌گذاری در بخش دریایی، برای کسب‌وکار‌های پایدارتر جذب خواهد‌کرد.

طبق گفته خانم جادسیمی، قیمت کربن می تواند حمل‌و‌نقل بین‌المللی دریایی را در مسیر خود به استفاده از راه‌کارهای جدید برای کاهش اتکا به کربن هدایت کند.

طبق گفته رسانه های محلی، امی جادسیمی، از سیاستگذاران به عنوان کسانی که نقش موثری در تعیین اهداف بلند پروازانه جهت اطمینان از رسیدن به آینده‌ای بدون آلاینده دارند، نام‌برد. تصمیم IMO، سرمایه‌گذاران بخش دریایی را برای سرمایه‌گذاری در مدل های جدید کسب‌و‌کار و یافتن راهکار‌های مالی جدید، از‌جمله قیمت‌گذاری کربن تشویق خواهد‌کرد.

ادموند هاگز از IMO با اشاره به صحبت‌های خانم جادسیمی افزود: پیشرفت‌های بیشتری برای کاهش انتشار گا‌های گلخانه‌ای صورت گرفته‌است. از جمله این پیشرفت‌ها، مقررات اجباری جدید برای مصرف سوخت کشتی‌ و راه‌اندازی شبکه رسمی همکاری جهانی در فناوری دریایی (MTCC) است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.