| کد خبر: 165737 |

◄ نظر پلیس درباره اثرات طرح ترافیک جدید

اجرای طرح ترافیک جدید باعث روان‌سازی ترافیک در معابر پایتخت شده است. سرهنگ عابدی، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود: در اجرای این طرح پلیس به‌طور کامل با شهرداری همکاری می‌کند.

تین نیوز

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ مدعی شده که اجرای طرح ترافیک جدید باعث روان‌سازی ترافیک در معابر پایتخت شده است. سرهنگ عابدی افزود: در اجرای این طرح پلیس به‌طور کامل با شهرداری همکاری می‌کند.

سرهنگ عابدی با اشاره به اجرای طرح جدید ترافیک که از روز گذشته در شهر تهران آغازشده است، گفت: «طرح ترافیک قبلاً تا ساعت ۱۷ بود و جدیداً تا ساعت ۱۹ ادامه پیدا می‌کند؛ ضمن اینکه روزهای پنجشنبه برابر مصوبات شورای ترافیک تهران طرح اجرا نمی‌شود.»

او افزود: «درحال‌حاضر معابر وضعیت مشابه گذشته را دارند و البته در ساعاتی بار ترافیکی صبحگاهی سبک‌تری را شاهد هستیم ولی بزرگراه‌ها دارای بار ترافیک ورودی همچون روزهای گذشته هستند.»

سرهنگ عابدی در رابطه باهم افزایی شهرداری و پلیس راهور در طرح ترافیک ۹۷ گفت: «پلیس یکی از نمایندگان در شورای ترافیک است و همکاران ما می‌بایست پوشش لازم را در نظر بگیرند و ما با شهرداری همکاری لازم را داشته و داریم تا وضعیت مناسبی برقرار شود.»

به گزارش ایسنا، او اضافه کرد: «شهر تهران نیازمند اقدامات بیشتری است و حمل‌ونقل عمومی باید به‌راحتی در دسترس عموم قرار گیرد و مردم نیز باید بیشتر از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند؛ این در حالی است که وسایل نقلیه شخصی بی‌جهت در بسیاری معابر استفاده می‌شود.»

طرح ترافیک جدید شهر تهران در حالی انجام‌شده که هنوز بسیاری از متقاضیان مجوز ورود به طرح ترافیک نتوانسته‌اند مجوز خود را دریافت کنند.

در طرح ترافیک جدید، ساکنان محدوده طرح ترافیک از مزایایی برخوردارند که می‌توانند راحت‌تر در منطقه طرح ترافیک تردد کنند و یک‌بار اجازه خروج پیش از ساعت 8 و یک‌بار اجازه ورود بعد از ساعت 17 برای این افراد در نظر گرفته‌شده است. البته این افراد باید طرح زوج و فرد را رعایت کنند و نمی‌توانند در روزهای ممنوعه در طرح زوج و فرد تردد کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.