| کد خبر: 165678 |

◄ بهره‌برداری از اولین‌ایکس‌ری‌های کامیونی ساخت داخل

اولین دستگاه‌های ایکس‌ری ساخت داخل در سال حمایت از کالای ایرانی در گمرکات نصب خواهد شد. فرود عسگری رئیس‌کل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: اولین ایکس‌ری کامیونی تولید داخل قرار است در گمرک اینچه‌برون استان گلستان و در نقطه صفر مرزی با کشور ترکمنستان به بهره‌برداری برسد و ۲ دستگاه ایکس کامیونی که به سفارش گمرک ایران ساخته‌شده است تا هفته آینده در گمرک بازرگان به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

اولین دستگاه‌های ایکس‌ری ساخت داخل در سال حمایت از کالای ایرانی در گمرکات نصب خواهد شد. فرود عسگری رئیس‌کل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: اولین ایکس‌ری کامیونی تولید داخل قرار است در گمرک اینچه‌برون استان گلستان و در نقطه صفر مرزی با کشور ترکمنستان به بهره‌برداری برسد و ۲ دستگاه ایکس کامیونی که به سفارش گمرک ایران ساخته‌شده است تا هفته آینده در گمرک بازرگان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از گمرک ایران، عسگری ادامه داد: درحال‌حاضر گمرکات حساس و مهم کشور به تجهیزات کنترلی ایکس‌ری کامیونی مجهز شده‌اند و روند تجهیز گمرکات کشور به تجهیزات کنترلی پیشرفته طبق برنامه در حال انجام است.

عسگری تصریح کرد: دو دستگاه ایکس‌ری کامیونی پیشرفته و پرسرعت هم در گمرکات سرخس و دوغارون آماده بهره‌برداری است و این هفته افتتاح خواهد شد.

رئیس‌کل گمرک ایران با اشاره به راه‌اندازی بخش مانیتورینگ ایکس‌ری‌های گمرکات سراسر کشور در تهران با تلاش دفتر توسعه و تجهیز گمرک تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در آینده به‌صورت سیستمی اطلاعات مربوط به ایکس‌ری‌ها آنالیز خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.