| کد خبر: 165506 |

◄ تبدیل تمام راه های اصلی زنجان به بزرگراه

مطالعات تبدیل تمامی راه‌های اصلی استان زنجان به بزرگراه ازجمله محور زنجان-ابهر-تاکستان انجام‌شده و در این پروژه ۵ کارگاه عمرانی فعال است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در بخش راه های اصلی و شریانی ۶ پروژه مهم در استان زنجان در دست اجرا است. کلیم الله وثوقی با اعلام این مطلب افزود: مطالعات تبدیل تمامی راه های اصلی استان به بزرگراه ازجمله محور زنجان-ابهر-تاکستان انجام شده و در این پروژه ۵ کارگاه عمرانی فعال است.

وثوقی ادامه داد: محور سلطانیه-خدابنده-همدان نیز راه اصلی بوده و به بزرگراه تبدیل می شود، هم اکنون در ۳ قطعه در دست احداث است، همچنین راه اصلی زنجان-بیجار به بزرگراه تبدیل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: راه اصلی زنجان-میانه که مجوز مطالعاتی ارتقاء به بزرگراهی آن اخذشده به مشاور واگذار می شود و مشاور این مطالعات را انجام می دهد، سپس وارد مرحله اجرا می شود.

وثوقی افزود: پروژه کلور-درام نیز که شهرستان طارم استان زنجان را به شهرستان خلخال در استان اردبیل متصل می کند راه اصلی بوده در هر دو استان در حال اجراست و پروژه ای ۲ تا ۳ ساله است.

او ادامه داد: محور فرعی زنجان-دندی به راه اصلی تبدیل می شود و یک قطعه آن در حال اجراست دو قطعه دیگر اواخر سال گذشته پیمانکار آن انتخاب شد و الآن در مرحله عقد قرارداد و تحویل پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه ما در سال ۹۷ این است که ۲۰ کیلومتر از محور زنجان-بیجار را به بهره برداری برسانیم (تا کیلومتر ۳۵ شهر زرین آباد) و همچنین قطعه بعدی یعنی ۱۵ کیلومتر دیگر را پیمانکار آغاز خواهد کرد.

وثوقی عنوان کرد: محور زنجان-ابهر-تاکستان نیز تا سه راهی سلطانیه به طول ۳۵ کیلومتر در برنامه کاری است البته ۱۵ کیلومتر افتتاح شده که ۲۰ کیلومتر قطعه بعدی را امیدواریم در سال ۹۷ به بهره برداری برسانیم.

او افزود: محور زنجان-گیلوان-منجیل نیز راه فرعی بود که ارتقاء به راه اصلی آن در حال اجراست، ۳ قطعه ۷، ۲۴ و ۱۴ کیلومتری از آن به بهره برداری رسیده و بقیه قطعات در حال اجرا هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در محور سلطانیه-خدابنده-همدان اولویت ما احداث کمربندی خدابنده به طول ۲۰ کیلومتر است.

او همچنین در خصوص پروژه های راه روستایی استان گفت: برنامه ریزی برای آسفالت روستاهای بیش از ۲۰ خانوار در سال ۹۷ انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.