| کد خبر: 165498 |

◄ نتایج جلسه مجمع عمومی سازمان راهداری

صحت صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مربوط به سال ۹۵ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جلسه مجمع عمومی این سازمان در حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت اقتصاد و دارایی تائید شد.

تین نیوز

صحت صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مربوط به سال ۹۵ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جلسه مجمع عمومی این سازمان در حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت اقتصاد و دارایی تائید شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، جلسه مجمع عمومی این سازمان با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نمایندگان سازمان برنامه‌وبودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان اصلی مجمع برگزار و ضمن ارائه گزارش‌های مربوط به عملکرد طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سازمان در سال ۹۵، صحت صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مربوط به سال ۹۵ این سازمان تائید شد.  

غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان در هزینه کرد اعتبارات سال ۹۵ اظهار داشت : براساس گزارش بازرس قانونی سازمان حسابرسی، صحت و درستی عملکرد صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های  سرمایه‌ای سال ۹۵ تائید و به نحو مطلوب ارزیابی گردید. 

سلامی بابیان اینکه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزء شرکت‌های موفق مجموعه وزارت راه و شهرسازی محسوب می‌گردد، خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های تخصصی و زیربنایی در این سازمان ازجمله اقدامات مربوط به حوزه راهداری و ایمنی راه‌ها که از وظایف مهم و با اولویت‌ است، در دست اقدام است که نیازمند تأمین نیروی انسانی موردنیاز و اعتبارات مالی موردنیاز است که موارد از سوی مجمع عمومی سازمان هم مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.  

براساس این گزارش محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی گزارشی، عملکرد اعتبارات طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این سازمان در قانون بودجه سال ۹۵ را ارائه کرد و افزود : این فعالیت‌ها از محل منابع عمومی و ردیف‌های قانونی مندرج در پیوست اعتبارات تخصیص داده‌شده به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام‌شده است که با توجه به محدودیت‌‌های منابع مالی و اعتباری، هدف‌گذاری‌ها براساس میزان اعتبارات تخصیص داده‌شده، تحقق‌یافته است.

در ادامه این جلسه، مهران قربانی نماینده تام‌الاختیار رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حوزه ایمنی، فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی و حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان گزارش‌هایی از برنامه‌های در دست اقدام در سال جاری در حوزه‌های فعالیتی ذی‌ربط، ارائه نمودند.  

حمیدرضا جوادیان مدیرکل امور مالی و منابع نیز در خصوص فرایند ابلاغ اعتبارات به عاملین ذی‌حساب در استان‌های سراسر کشور و نحوه رسیدگی به اسناد مالی و تهیه گزارش‌های مالی توضیحاتی به حاضران در این جلسه بیان نمود

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.