| کد خبر: 164659 |

تریپ ادوایزر بهترین ایرلاین‌های دنیا از نظر مسافران را معرفی کرد

◄ آسیا پرچم‌دار کیفیت سفرهای هوایی

تریپ ادوایزر (TripAdvisor) وب‌سایت و اپلیکیشنی با محتوای گردشگری است. کاربران این سایت می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره هتل‌ها، رستوران‌ها، اقامتگاه‌های مختلف و هر چیزی که به سفر مربوط است را به دست بیاورند. همچنین کاربران این اپلیکیشن نظرات خود را در مورد جاذبه‌های گردشگری، رستوران، هتل و… ثبت می‌کنند و به آنها امتیاز می‌دهند. به‌این‌ترتیب می‌توان با مطالعه نظرات دیگران بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر داشت.

تین نیوز

ثمر فاطمی: تریپ ادوایزر (TripAdvisor) وب‌سایت و اپلیکیشنی با محتوای گردشگری است. کاربران این سایت می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره هتل‌ها، رستوران‌ها، اقامتگاه‌های مختلف و هر چیزی که به سفر مربوط است را به دست بیاورند. همچنین کاربران این اپلیکیشن نظرات خود را در مورد جاذبه‌های گردشگری، رستوران، هتل و… ثبت می‌کنند و به آنها امتیاز می‌دهند. به‌این‌ترتیب می‌توان با مطالعه نظرات دیگران بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر داشت.

  به گزارش بیزنس اینسایدر، سایت تریپ ادوایزر در آخرین اقدام خود برندگان سال ۲۰۱۸ خطوط هوایی به انتخاب مسافرانش را منتشر کرده است. برخی از نتایج این رتبه‌بندی بسیار شگفت‌آور است. برندگان  بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته روی نظرات کاربران تریپ ادوایز یا یکی از شرکای آن، در حدفاصل فوریه ۲۰۱۷ تا فوریه ۲۰۱۸ انتخاب شده‌اند. برای این انتخاب هم کیفیت و هم کمیت در نظر گرفته شده است. در حالیکه آسیا دارای بالاترین تعداد برندگان در بین ده خط هوایی برتر جهان است، تنها یک خط هوایی بریتانیا در این لیست قرار گرفته که در کمال تعجب، بریتیش ایرویز (British Airways) نیست.

۱۰) کورین ایر، کره جنوبی

Korean Air, South Korea

یکی از کاربران تریپ ادوایز درباره این شرکت هواپیمایی می‌گوید: «ما با کودک نوپایمان از شیکاگو به هنگ‌کنگ سفر کردیم و تجربه سفرمان به‌هیچ‌وجه نمی‌توانست بهتر از چیزی باشد که با کرین‌ایر داشتیم. کارکنان پرواز باعث شدند که به‌جای اینکه از سفر خسته و دل‌زده شوم، تجربه این سفر را واقعاً دوست داشته باشم. در آینده هر وقت که ممکن باشد با کرین ایرلان پرواز خواهم کرد.»

۹)  آزول، برزیل

Azul, Brazil

به گفته یکی دیگر از کاربران تریپ ادوایزر: «آزول یک شرکت هواپیمایی دوست‌داشتنی است. این شرکت از ناوگان جت‌هایی استفاده می‌کند که هواپیماهایی با صندلی‌های دوبه‌دو ارائه می‌کند. سرویس‌دهی آزول بسیار کارآمد است و شما در تمام طول پرواز یک بسته پاستیل هواپیمایی شکل به نام aviõezinhos دارید که می‌توانید آنها را بخورید.»

۸) قطر ایرویز

Qatar Airways

یکی از کاربران سایت تریپ ادوایزر که ظاهراً به‌طور مکرر در سفر است، درباره شرکت هواپیمایی قطر ایرویز می‌گوید: «قطر یکی از ایرلاین‌های مورد علاقه من برای سفرهایم است. منوی غذایی این شرکت در قسمت بیزینس کلاس بهترین است. سرویس‌دهی قطرایرویز بدون توجه به کلاس پرواز، فوق‌العاده است. ارائه خدمات درمانی به برخی از مسافران عالی است. در کلاس اقتصادی این شرکت هواپیمایی طعم غذاها بسیار خوب و حجم آنها زیاد است. سرگرمی‌های هواپیماهای قطر در بهترین وضعیت هستند. این شرکت یکی از هواپیمایی‌های مورد علاقه من برای سفرهای با کلاس اقتصادی است.»

۷) جت ۲ ، بریتانیا

Jet۲, UK

یکی از مطالب قابل توجه در این لیست، انتخاب هواپیمایی جت ۲ بریتانیا است که سفر با آن به‌صرفه و اقتصادی است. این هواپیمایی همچنین به‌عنوان یکی از بهترین خطوط هواپیمایی انگلستان و یکی از بهترین خطوط هواپیمایی ارزان‌قیمت اروپا است. یکی از مسافران در تریپ ادوایزر درباره جت۲ می‌گوید: «ما همین‌الآن از پرتغال برگشته‌ایم و تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که خدمات جت۲ فوق‌العاده است.

از ابتدا تا انتهای سفر آنها کمک کردند تا تعطیلات من کم استر‌س‌تر باشد. من تابه‌حال از این شرکت هواپیمایی استفاده نکرده بودم و می‌توانم بگویم که قطعاً جت۲ بهتر از سایر شرکت‌های هواپیمایی است که من تابه‌حال با آنها سفر کرده‌ام.»

۶) هواپیمایی ساوت‌وست، آمریکا

Southwest Airlines, USA

«ما تصمیم گرفته‌ایم که هرزمانی می‌توانیم با ساوت‌وست سفرهایمان را انجام دهیم.» این را یکی دیگر از کاربران تریپ ادوایزر می‌گوید. او ادامه می‌دهد: «پروازهای این شرکت هواپیمایی سروقت انجام می‌شود و سرویس‌دهی‌شان دوستانه و کارآمد است.»

۵) ایوا ایر، تایوان

EVA Air, Taiwan

بر اساس گفته‌های یکی از کاربران تریپ ادوایزر: «یکی از چیزهایی که «ایوا» را از سایر شرکت‌های هواپیمایی مجزا می‌کند، توجه به جزئیات است. وقتی با خلاقیتی که در پروازمان بود، مواجه شدم ، بسیار شگفت‌زده شدم. همه‌چیز از بالش گرفته تا وعده‌های غذایی، با طراحی هلو کیتی (Hello Kitty) بود. غذای کودکان بسیار عالی بود. توجه «ایوا» به این جزئیات کوچک، تجربه سفر را برای ما بسیار دل‌پذیرتر کرد.»

۴) ژاپن ایرلاینز

Japan Airlines

«این شرکت هواپیمایی فوق‌العاده است و ویژگی‌های بسیار خوبی درزمینه خدمات غذایی، نوشیدنی و سرگرمی دارد.» این را یکی دیگر از کاربران تریپ ادوایز گفته و ادامه داده است: «سرویس‌دهی ژاپن ایرلاین عالی است و فضای باز جلوی پاها زیاد است. این شرکت هواپیمایی واقعاً در جایگاه بالاتری نسبت به خیلی‌های دیگر قرار دارد و کارکنان آن بسیار خوب و برجسته هستند.»

۳) امارات ، امارات متحد عربی

Emirates, UAE

امارات در لیست بهترین ایرلاین‌ها، تازه‌وارد نیست. یکی از کاربران درباره این شرکت هواپیمایی می‌گوید: «این هواپیما سراسر سلیقه، کلاس و آسایش است. همه‌چیزهایی که توقع داشتم، پیش‌بینی‌شده بود. از ارائه خودشان تا ارائه خدمات به مسافران که بسیار حرفه‌ای‌ست. ایرباس‌های آن بسیار بزرگ و فضای داخل آن راحت است.»

۲) ایر نیوزیلند

Air New Zealand

بر اساس گفته‌های مسافران، ایرنیوزلند، حتی از امارات هم بهتر است. یکی از کاربران می‌گوید: «خدمه پرواز بسیار دوستانه، حرفه‌ای و مؤدب مشغول به ارائه خدمات به مشتریان هستند. در کلاس اقتصادی شام بسیار عالی بود حتی فیلم‌های ایمنی این شرکت هم سرگرم‌کننده و جذاب هستند. من هیچ هواپیمایی دیگری را برای پرواز بین نیوزلند و آمریکا انتخاب نخواهم کرد.»

۱) سنگاپور ایرلاینز

Singapore Airlines

از نظر مسافران بهترین شرکت هواپیمایی روی سیاره زمین «سنگاپور ایرلاینز» است که همچنین برنده بهترین فرست‌کلاس و بهترین کلاس اقتصادی هم بوده است. یکی از کاربران درباره این هواپیمایی می‌گوید: «من با بیزنس‌کلاس از سیدنی به سنگاپور پرواز کردم. غذای این پرواز بهترین غذایی بود که در ده سال گذشته در پروازهایم خورده بودم. سرویس‌دهی عالی بود و خدمه پرواز واقعاً از جان‌ودل کار می‌کردند. سنگاپور ایرلاینز اگر بهترین نباشد، قطعاً یکی از بهترین‌ها است.»

هفته‌نامه‌حمل‌ونقل

 

منبع: هفته نامه حمل و نقل

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.