| کد خبر: 164623 |

۱۵ مجروح و یک فوتی در جاده های خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع هشت فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث ۱۵ مجروح و یک فوتی به دنبال داشته است.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع هشت فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث ۱۵ مجروح و یک فوتی به دنبال داشته است.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ حسین رضایی با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر به غیر از شهرستان نهبندان، تمامی جاده ها در سطح استان لغزنده است.

وی با بیان اینکه در برخی از محورها بارش های پراکنده را شاهد هستیم، افزود: از رانندگان خواستاریم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع هشت فقره تصادف در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث ۱۵ مجروح و یک فوتی به دنبال داشته است.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه رانندگان با تجهیزات زمستانی راهی سفرهای ضروری شوند، گفت: همچنین از تردد در نقاط دوردست خودداری شوند.

وی بیان کرد: کیلومتر ۵۰ تا ۵۵  محور دیهوک – راور از نیمه شب گذشته در اثر طغیان رودخانه و سیلاب مسدود شده و ماموران راهداری و پلیس راه در تلاش هستند برای تردد خودروها مسیر کنارگذر ایجاد کنند.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین محورهای شهرستان های سربیشه، قاین، فردوس، بشرویه و طبس در اثر بارش باران لغزنده  بوده و گردنه های فردوس نیز مه آلود است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.