| کد خبر: 164587 |

◄ (تصاویر) دو خط ریلی پرسرعت ترکیه را ببینید

پس از اتمام این پروژه، فاصله 624 کیلومتری آنکارا – ازمیر در مدت سه ساعت و سی دقیقه طی خواهد شد. هم اکنون این سفر در حدود 12 ساعت به طول می‌انجامد.

تین نیوز

ازمیر که سومین شهر بزرگ ترکیه با پتانسیل بالای صنایع، توریسم و بندری به شمار می‌آید، از طریق راه‌آهن سریع‌السیر نیز به پایتخت ترکیه وصل می‌شود. پروژه احداث این راه‌آهن که همچنان ادامه دارد از شهرهای  مانیسا، اوشاک، آفیون و کارا حیصار  می‌گذرد.

پس از اتمام این پروژه، فاصله 624 کیلومتری آنکارا – ازمیر در مدت سه ساعت و سی دقیقه طی خواهد شد. هم اکنون این سفر در حدود 12 ساعت به طول می‌انجامد.

ساخت زیرگذرها و تونل‌های طراحی شده برای میان‌برهای این راه‌آهن و بالاگذر «کارا‌حیصار آفیون- اوشاک » با تاسیسات الکترومکانیکی آن در حال اتمام است. بالاگذر مربوط به میان‌بر «اوشاک- مانیسا- ازمیر»، همچنین تاسیسات الکترومکانیکی مربوطه در حال ساخت وساز است.

10-b99e8

08-66a2f

16-20452

کونیا(قونیه)- آنکارا

یکی از پروژه‌های مهم انجام شده در راه‌آهن ترکیه ، پروژه قطار سریع‌السیر قونیه- آنکارا است که در ماه اوت سال 2011 به بهره‌برداری رسید. این قطار مسافت 212 کیلومتری پولاتلی آنکارا به قونیه را که با قطارهای معمولی کلاسیک (با سرعت متوسط 40 کیلومتر در ساعت و توقف‌های طولانی در برخی ایستگاه‌ها) در مدت 9 ساعت طی می‌شد، ظرف مدت یک ساعت و 45 دقیقه سفر می‌کند.  خط آهن آنکارا- قونیه  قابلیت گذر قطارهای سریع‌السیر با سرعت 300 کیلومتر را دارد و در دوخط رفت وبرگشت با الکتریسیته و سیگنال بالا ساخته شده است.    

4-df41b

1-5616d

5-3fd98

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.