| کد خبر: 164575 |

◄ مدل چینی پژو 207 کراس در بازار ایران؟

پژو در سال 2008 هاچ‌بک جدیدی با نام 207 را به بازار فرستاد که با توجه به شباهت‌هایش با 206 مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت و برخی آن را 206+ نامیدند.

تین نیوز

پژو در سال 2008 هاچ‌بک جدیدی با نام 207 را به بازار فرستاد که با توجه به شباهت‌هایش با 206 مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت و برخی آن را 206پلاس نامیدند.

به گزارش تین‌نیوز، این خودرو که چند سالی است در ایران‌خودرو هم به تولید می‌رسد با استقبال چشمگیری روبرو نشد و پژو تصمیم گرفت به‌موازات این مدل جدید مدل قدیمی‌تر 206 را هم همچنان در خط تولید نگه دارد.

اما با بالا گرفتن تب خودروهای کراس‌اوور، پژو در بازار چین از 207 کراس‌اوور رونمایی کرد. پژو 207 کراس با پلاستیک‌های مشکی‌رنگ اضافه، برپایه همان پژو 207 قدیمی با سرمایه‌گذاری مشترک گروه خودروسازی پژو و شرکت دانگ‌فنگ در کشور چین ساخته‌ شده و برای مدل‌های پایه آن قیمت 74 هزار و 800 یوآن و برای مدل‌های فول‌آپشن پژو 207 کراس نیز قیمت 105 هزار و 800 یوآن تعیین‌شده است.

موتورها همان دو موتور آشنایی است که در پژو 206 ایران‌خودرو با حجم 1.4 و 1.6 لیتر وجود داشت. جعبه‌دنده هم همان 4 سرعته خودکار و 5 سرعته دستی است.

این خودرو رقیبی برای رنو ساندرو استپ‌وی و خودروهای مشابه است.

شرکت دانگ‌فنگ پیش‌ازاین در مدل H30 Cross هم از موتور TU5 پژو استفاده کرده بود. این خودرو در ایران‌خودرو مونتاژ می‌شود و در حال حاضر ارزان‌ترین خودرو با جعبه‌دنده خودکار بازار ایران است.

با توجه به همکاری پژو، دانگ‌فنگ و ایران‌خودرو احتمال تولید 207 کراس هم در ایران زیاد است. خودرویی که تنها کمی قدش نسبت به مدل موجود بلندتر شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.